Problem med installation af Sony Ericsson ~
Fra : Arne Poulsen

Dato : 04-11-10 12:23

Hej.
Jeg har indstalleret Sony Ericsson pc companion ver. 2.0. I dette findes et
delprogram som hedder Media Go og det kan jeg ikke indstallere på min PC.

Installationen kører frem til hvor jeg har valgt sprog og accepteret
betingelser i slutbrugerlicens. Herefter påbegyndes installation og det
giver en fejlmeddelelse "Der opstod en fejl i Microsoft Windows installer
4.5" og indstallationen afbrydes.
De øvrige dele af pc companion fungerer udmærket.
Er der nogen som har et råd. Min PC kører på Windows XP servicepack 3.
Håber det er det rigtige forum.
På forhånd tak.
Arne Poulsen

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 05-11-10 08:37

Den 04-11-2010, skrev Arne Poulsen:
> Håber det er det rigtige forum.

Jeg har inst. den flere gange på en XP sp3 uden problemer, så jeg tror
ikke det er PC-companion det er galt med, men derimod din maskine;
overvej evt. en reinst. af XP

Hans
www.zofiaoghans.dk