App til Iphone - findes der noget?
Fra : Kate

Dato : 03-11-10 18:31

Jeg har siddet og kigget på Apple store og ikke fundet noget jeg ku'
bruge og ved ikke hvike(t) søgeord jeg skal bruge.
Kender i til om der findes en app til Iphone 3Gs der kan give
reminders..... Min kat får noget medicin, men med nogle lidt uregulære
mellemrum, derfor er jeg slem til at glemme nogle dage også selvom jeg
laver regneark og alt muligt. Jeg ved godt jeg kan lave en reminder i
kalenderen, men jeg synes faktisk funktionen er dårlig fordi jeg kun
kan lave det som en aftale. I min gamle Sony Ericsson var der en
reminderfunktion som ikke var tilknyttet kalenderen. Kender i til en
app der kan noget i den stil på en smart måde?

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 03-11-10 20:10

http://www.winkpass.com/pillminder.html

Fra : Kate

Dato : 03-11-10 20:41

Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> wrote in

> http://www.winkpass.com/pillminder.html

Tak, det ser ud til at være lige hvad jeg har brug for.

--
Kate

gerne ældre.