Støjsvagt kabinet
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 08-08-01 10:04

Nogen som kender til støjsvage kabinetter og hvor de kan købes?

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 08-08-01 10:52

"Kasper Damkjær" <kd42@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nogen som kender til støjsvage kabinetter og hvor de kan købes?

Mit Enlight 7234 miditower er 100 pct. fri for støj.
Ikke en lyd siger det

Mit råd:
Køb et kabinet med plads til mindst 2 80x80 kølere bagpå.
Køb 3 stk. 80x80 Papst 12 dba blæsere (2 bagpå sugende ud og 1 i front
blæsende ind)
Køb hobbyskumgummi i Jysk Sengetøjslager, og placer dette strategisk i
kabinet.
Monter ventilations-slange (fra Silvan) på front ind og blæs direkte på
cpu.

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 08-08-01 11:40

Fischer & Døssing <peter@fischer.ms> wrote in news:3b710b86$0$247
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> "Kasper Damkjær" <kd42@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mit Enlight 7234 miditower er 100 pct. fri for støj.
> Ikke en lyd siger det

Hm, tja. Jeg fiskede mere efter en færdig løsning. Jeg har set en side for
en dansk forhandler af nogle støjsvage/dæmpede kabinetter, men jeg kan ikke
huske hvad de hedder. Ringer der nogle klokker hos nogen af jer?

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 08-08-01 11:43

> [...]
ikke
> huske hvad de hedder. Ringer der nogle klokker hos nogen af jer?

http://asp.webconsult.dk måske?

/Anders.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-08-01 14:19

Ja, www.webconsult.dk eller www.studiedata.dk

Mvh.
Mikael

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 08-08-01 15:08

"Anders K. Olsen" <ako@post4.tele.dk> wrote in

> "Kasper Damkjær" <kd42@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> http://asp.webconsult.dk måske?

Yes, det var præcis dem jeg tænkte på.

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 08-08-01 14:57

Nu ved jeg ikke lige, hvilket slags budget, du kører med, men overvej et
vandkølet kabinet. Kollance (www.kooolance.com) laver en færdig løsning, som
ser rigtig lækker ud.
De forhandles i DK af Studiedata (www.studiedata.dk) .
En komplet løsning koster omkring 2000,-

Fra : Jan

Dato : 08-08-01 15:37

Hejsa, hvor står der noget om koolance på studiedata's side ??

Kan ikke finde det...

Hygge

Fra : peet_dk

Dato : 08-08-01 17:20

de er den kommende koolanc's danske forhandler