MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Outlook Express mappe backup
Fra : Acer Pc

Dato : 04-11-10 02:00

Hej.

Det her driller mig.

Hvordan kan/gør jeg trin for trin for at flytte mine Outlook Express mail
mapper over på en ny pc der kører MS Office Outlook 2007.
Måske ved at gemme dem i en fil 2007 kan læse
Jeg kar fundet mappen alle de *.dbx mm filer ligger i på den gamle jeg skal
redde over på den nye.

Men hvordan søren ?

På forhånd tak

Morten

Fra : emjeppesen

Dato : 04-11-10 08:50

Acer Pc skrev:

>Hej.
>
>Det her driller mig.
>
>Hvordan kan/gør jeg trin for trin for at flytte mine Outlook Express mail
>mapper over på en ny pc der kører MS Office Outlook 2007.

Det kommer jo an på, om du også har skiftet styresystem.
Ellers eksporter fra outlook express og importer fra ny pc.

Hilsen emj

Fra : Acer Pc

Dato : 04-11-10 15:17

det er fra en gammel pc med xp til en ny pc med win 7 med office pakken med
outlook fra officepakken

Fra : Mcwm

Dato : 04-11-10 15:28

Den 04-11-2010 15:17, Acer Pc skrev:
> det er fra en gammel pc med xp til en ny pc med win 7 med office pakken
> med outlook fra officepakken
Under filer i Outlook, kan du importere dine gamle *.dbx-filer

Venligst
Mcwm

Fra : Mate

Dato : 04-11-10 16:56

"Acer Pc" <123@4.44> skrev i en meddelelse
> [...]
> Måske ved at gemme dem i en fil 2007 kan læse
> Jeg kar fundet mappen alle de *.dbx mm filer ligger i på den gamle jeg

På denne adresse er der lidt info:

http://support.microsoft.com/kb/270670

Vh Poul.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-11-10 19:55

"Acer Pc" <123@4.44> skrev i meddelelsen
> [...]
> Måske ved at gemme dem i en fil 2007 kan læse
> Jeg kar fundet mappen alle de *.dbx mm filer ligger i på den gamle jeg

Det absolut nemmeste er at installere outlook på den pc hvor du har outlook
express.
Derefter åbner du outlook og den spørger så, om den skal være
standardprogram. Herefter tilbyder den at importere fra eksisterende OE og
det hele går ganske automatisk.
Herefter kopiere du .pst filen over fra den gamle til den nye pc. Så er du
kørende igen med alle gamle mails m.m.

Kurt