LG GT540 er død (næsten)
Fra : simon

Dato : 02-11-10 22:08

I dag kom der en opdatering tl min LG gt540.
Det gik også fint med at hente opdateringen hjem, men da
den skulle installeres, stoppede installationen ved 4% af
opdateringen fra min pc.
Jeg lod telefonen være, indtil der kom en meddelelse om, hvordan
man kunne komme videre, men det hjalp ikke synderligt.
Jeg prøvede en gang til, med det resultat at pc'en frøs, så nu har
jeg en telefon, der kun lige kan startes, men bare viser LG's logo, så
nu er gode råd dyre
Hvad gør man? Jeg har søgt på nettet, men ikke fundet noget.
Heller ikke LG's opdateringsprogram kan hjælpe mig.
Er der nogen, der ved noget om det?
mvh
simon