besked.
Fra : preben

Dato : 01-11-10 20:29

hej

har en nokia 6700 classic

der er et billede af et brev øverst i skærmen..

den indikerer jo der er kommet en sms..

min drejer rundt hele tiden, og alle mine smser er slettet..

kan ikke finde ud af hvad den betyder og hvorfor den er der..

fjernede batteriet og den var væk i lidt tid, men den er kommet tilbage..

nogen foreslag

Preben

Fra : Henrik 8600

Dato : 01-11-10 21:28

"preben" <prebenvf@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> kan ikke finde ud af hvad den betyder og hvorfor den er der..
>
> fjernede batteriet og den var væk i lidt tid, men den er kommet tilbage..

En eller flere beskeder på tlfsvarer der ikke er aflyttet?

H.

Fra : Helge

Dato : 01-11-10 21:56

?Hej Preben, prøv lige at tryk Menu > Beskeder > Valg > Sim-beskeder og så
slet de beskeder, der ligger der...

Hvis det ikke er det, så se lige, om der ligger en besked i Udbakke, der
ikke kan finde ud af blive sendt, og evt. slet den...

Hilsen Helge

Fra : preben

Dato : 02-11-10 07:22

er prøvet..

fjerner den ikke..

og har lige fundet udaf at jeg ikke kan besvare sms imens den er der..

Fra : Tommy

Dato : 02-11-10 13:23

?Måske din indbakke er fyldt op...??, men så skal du godt nok have mange
sms'er liggende ....

Hilsen Tommy

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 02-11-10 22:01

"preben" <prebenvf@mail.dk> skrev i en meddelelse
> nogen foreslag

Fyldt op i sendte beskeder/kladder?

Søren

Fra : preben

Dato : 03-11-10 08:06

ved ikke hvad det har været har prøvet alt..

fornaterede mobilen.. nu ser det ud som det virker

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4cd07c12$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Daniel

Dato : 22-11-10 15:23

> ved ikke hvad det har været har prøvet alt..
>
> fornaterede mobilen.. nu ser det ud som det virker

Mit gæt var ellers at den prøvede at hente en MMS, men indstillingerne måske
ikke var helt rigtige så den ikke kunne...