Problemer med IIS og ASP
Fra : Henry Vest

Dato : 08-08-01 09:22

Jeg har et problem med IIS 4.0 (på Win NT) der kommer med en
fejlmeddelelse når den kører ASP. Dvs. den kører et stykke tid (typisk
15 min), hvorefter den kommer med en fejlmeddelelse. Herefter kan jeg
genstarte serveren og starte forfra. Der er ingen problemer med HTML-
sider. Fejlmeddelelsen jeg får er følgende:

Server Application Error
The server has reached the maximum recovery limit for the application
during the processing of your request. Please contact the server
administrator for assistance.HTTP/1.1 500 Server Error Server:
Microsoft-IIS/4.0 Date: Wed, 08 Aug 2001 07:25:43 GMT Connection:
close Content-Type: text/html Content-Length: 93 The remote procedure
call failed.

Nogen ideer om hvad der kan være galt?

---
Henry Vest

Fra : Rasmus Pedersen

Dato : 08-08-01 14:56

Hej

Med min begrænsede viden om IIS - vil jeg skyde på at du ikke har hsuket
at lukke (set object = nothing) på de objekter du benytter serverside -
dvs forbindelser til databasen - recordsæt etc.

Rasmus Pedersen
Programmør
M&P

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henry Vest

Dato : 09-08-01 07:43

Rasmus Pedersen skrev:

>Med min begrænsede viden om IIS - vil jeg skyde på at du ikke har
>hsuket at lukke (set object = nothing) på de objekter du benytter
>serverside - dvs forbindelser til databasen - recordsæt etc.

Måske har du ret. Det mærkelige er bare at det har kørt uden problemer
i måneder, og for en uges tid siden startede problemerne. Vel at
mærke, uden at der er ændret i koden. Men jeg prøver at gennemgå
koden.

Henry

Fra : Henry Vest

Dato : 10-08-01 13:01

Henry Vest skrev:

>Jeg har et problem med IIS 4.0 (på Win NT) der kommer med en
>fejlmeddelelse når den kører ASP

En opgradering til service pack 6a løste problemet!

Henry