Det VAR al Queda terror sendt med f
Fra : Martin Larsen

Dato : 30-10-10 02:01

Obama siger nu på direkte tv at man har afværget al Qaeda angreb.
Pakker med eksplosiver sendt med fly fra Yemen, skulle have været sendt
til synagoger i Chicago.
http://politiken.dk/udland/ECE1097363/obama-der-var-spraengstof-i-pakkerne/

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 30-10-10 02:13

Martin Larsen wrote:
> Obama siger nu på direkte tv at man har afværget al Qaeda angreb.
> Pakker med eksplosiver sendt med fly fra Yemen, skulle have været sendt
> [...]

Yet another proof. Det er den slags typer folk som Zenia Stampe og
Thøger Seidenfaden mener vi skal give asyl på deres glatte ansigt, og
hvis vi spørger ind til asylansøgernes politiske meninger skal vi kaldes
racister.

Hvis ikke hele det slæng er terrorister og imod demokrati, og den anden
del af dem, der er tortureret sønder og sammen - I dont give af damned!
Jeg er fukcking ligeglad med muslimer der terroriserer andre muslimer.

Og ærlig talt kan menneskerettighederne rende mig i røven.