Streetart med en snes pointer
Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-10 15:33

Streetart med en snes pointer

Den journalist der stillede i udsigt at fortælle nørrebroerne om
filosofi og historie bag min plankeværkskunst har i dag afsløret at
hendes fordomme fik hende til at vælge to sæt misinformation som
påskud for at bakke ud Hun troede at plankeværkets skrift-budskaber
er især om DF-racisme.
Havde hun kunne læse og taget sig tid til det, ville hun læse
hovedsagelig Nietzsche-citater der kun meget indirekte kan tolkes som
indvandrings-kritiske-
Hun ville også kunne læse at budskabet med dodekaedere
(rum-geometriske symmetriske skulpturer af lutter fx 5-kanter) der har
fluorescerende farver så de er selvlysende, er, at bevise
privatiseringsfordele, for når stat og kommune påstår byforskønnelse.
er det dyrt for skatteyderne og ofte grimt for flertallet, at aparte
politiker-venner-kunstnere ødelægger byæstetikken.. Her er det næsten
kun mine politiske modstandere der mishages af udseendet og de fleste
fotograferer med større entusiasme end var det Den lille Havfrue
Som absolut og tilstrækkeligt påskud for at bakke ud, opllyste hun
også at hun havde sendt en kollega uanmeldt til min matrikel og denne
havde fundet det utrygt at jeg bar nederdel så knæ synlige, hvilket
hun kaldte "anstødeligt"
Min forskning om urininkontinens er bl.a. om hvordan ble kan undgås
for ældre sjatpissere som jeg og kjoleOle-dom gør det lovligt på
offentlig sted at være således påklædt.
Andre tyve pointer som får folk til at stå og læse i halve timer er om
kvindesag, afhjælpning af sult i ulande, som jeg har brugt fire år på
og derfor er landets mest racisme-dømte person , om hvor vi bør
efterligne Kina og Japan, og overvåge og indføre aktiv lægelig
dødshjælp og diverse andre glistrupske pointer hvoraf kun få er i
DF-programmet
Vedr ikke at bære bukser er jeg stolt når folk forarget råber "Tag dog
nogle bukser på" For efter nogen tid vil venner oplyse dem at de er
naragtige snerper , så jeg sætter tanker i gang og spreder tolerance,
bl.a. til politiet der 7 gange denne sommer er blevet kaldt hertil
med udrykning af falskanmeldere i kvarteret og altid har de måtte gå
med uforettet sag og har indset, at en udskældende pensionist (mig)
let kan være klogere end deres chef. Og at chefers lyst til at behage
intolerante er uetisk.