Fast IP/router
Fra : Jan Køpke Sørensen

Dato : 08-08-01 09:13

Hej NG.
Har jeg forstået der ret at når man har fast IP på ADSL skal der en router
med DHCP for at køre flere en end maskine samtidig/uden at bruge den ene
maskine som server.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Jan Köpke Sørensen

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 08-08-01 14:02

Hej Jan

"Jan Køpke Sørensen" <jankopke@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse news:Rv6c7.46$JE1.4781@news.get2net.dk...
> Har jeg forstået der ret at når man har fast IP på ADSL skal der en router
> med DHCP for at køre flere en end maskine samtidig

Ikke nødvendigvis en router med DHCP, men det gør det nemmere.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-08-01 20:10

"Bjarne Duelund" <_X_duelund@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> Ikke nødvendigvis en router med DHCP, men det gør det nemmere.

Hvis det er til BB|ADSL skal den mindst have en DHCP-klient

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Jan Køpke Sørensen

Dato : 08-08-01 23:20