MS Windows
briani 27239
Ikoner forsvundet
Fra : Ukendt

Dato : 31-10-10 11:34

Jeg bruger Win 7. Fem ikoner på skrivebordet er forsvundet. Jeg har mistanke
om at de ligger uden for skrivebordets synsfelt, sådan har jeg oplevet det
engang i Win 98. Hvordan får jeg dem til syne igen? Findes der en
taste-kombination?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-10-10 13:19

Morten Grøn skrev:

> Jeg bruger Win 7. Fem ikoner på skrivebordet er forsvundet. Jeg har mistanke
> om at de ligger uden for skrivebordets synsfelt, sådan har jeg oplevet det
> engang i Win 98. Hvordan får jeg dem til syne igen?

Prøv højreklik på skrivebordet og så vælg "Arranger automatisk".
Så blive alle ikonerne sat i en lang, lodret stribe (ombrudt om
nødvendigt).

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-10 17:48

Prøv højreklik på skrivebordet og så vælg "Arranger automatisk".
Så blive alle ikonerne sat i en lang, lodret stribe (ombrudt om
nødvendigt).

Det er prøvet uden held. De må være blevet slettet i stedet for.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 31-10-10 18:11

Morten Grøn <nomail> skrev :

>Det er prøvet uden held. De må være blevet slettet i stedet for.

Du kan altid tjekke dette ved at vise skrivebordet i stifinder.
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft