Hvad er det der er galt?
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 30-10-10 10:29

Jeg burde nok selv kunne se det i kildekoden, men kan ikke lige
gennemskue hvad der er galt:

Hvad er årsagen til at jeg ikke kan åbne de mange links der er oplistet
på denne webside: http://www.olsen-hobbies.dk/9666981 - altså listen som
begynder med "100 rifler (Jim Brown)"?

--
Jørgen Grandt

Fra : Erik Olsen

Dato : 30-10-10 10:38

Jørgen Grandt wrote:
> [...]
> oplistet på denne webside: http://www.olsen-hobbies.dk/9666981 -
> altså listen som begynder med "100 rifler (Jim Brown)"?

Det er ikke links, men understreget tekst.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 30-10-10 11:47

Erik Olsen skrev:

> Det er ikke links, men understreget tekst.

Nårh! Jeg (som bruger FrontPage og ikke ved meget om html) syntes bare
lige, at der var så mange 'kryptiske koder' for hver tekstlinje, at der
måske var smuttet noget href-etellerandet ud for webmasteren.

Jeg prøver at kontakte manden.

--
Jørgen Grandt

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-10-10 11:17

Jørgen Grandt skrev:

> Hvad er årsagen til at jeg ikke kan åbne de mange links der er oplistet
> på denne webside: http://www.olsen-hobbies.dk/9666981 - altså listen som
> begynder med "100 rifler (Jim Brown)"?

Årsagen er at fjolset der har designet siden, har lavet
understregning på noget der slet ikke er et link. Det kunne du
dog selv have regnet ud: Cursoren skifter ikke til link-cursor
(selv om det dog også kan designes anderledes hvis man virkelig
vil genere brugeren).

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-10-10 15:51

Bertel Lund Hansen skrev::

> [...]
> dog selv have regnet ud: Cursoren skifter ikke til link-cursor
> (selv om det dog også kan designes anderledes hvis man virkelig

Jeg bliver næsten inspireret til at lave en side med
fantastiske tilbud, man skal bare lige klikke på det
efterfølgende link inden for en tidsfrit på 30 sekunder for
at acceptere dem. Og så tælles der sekunder ned til 0.

Men det er selvfølgelig sjovest, hvis man kan se den
besøgende sidde og klikke løs - mere og mere desperat
efterhånden som nedtællingen nærmer sig 0.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå virus og andet snavs på computeren:

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 30-10-10 20:50

On 30-10-2010 16:51, Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
>
> Men det er selvfølgelig sjovest, hvis man kan se den besøgende sidde og
> klikke løs - mere og mere desperat efterhånden som nedtællingen nærmer

a:hover {visibility:hidden;}

Karl Erik.

--
http://www.tyveri-check.dk - Snyd tyven før han snyder dig!
http://www.ranunkelvej.com

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 30-10-10 20:39

On 30-10-2010 12:16, Bertel Lund Hansen wrote:

> Årsagen er at fjolset der har designet siden, har lavet
> understregning på noget der slet ikke er et link.

Ikke sært at livet ebber ud i webdesign-grupperne.

Kunne det ikke formuleres anderledes?

Tagget <u> understreger efterfølgende ord/tegn, men bør bruges med
omtanke, da links pr. tradition er understreget.

Karl Erik.

Fra : Allan Vebel

Dato : 30-10-10 23:47

Karl Erik Christensen skrev:

> Ikke sært at livet ebber ud i webdesign-grupperne.

Jo, Jørgen kunne have brugt Vis kilde, og dermed
have klaret spørsmålet selv.

Jeg møder også mange mærkelige ting hver eneste
dag, men jeg finder som regel ud af det.

Går, det helt galt, skal jeg nok spørge.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 31-10-10 09:40

Allan Vebel skrev:

> Jo, Jørgen kunne have brugt Vis kilde, og dermed
> have klaret spørsmålet selv.

Det var jo netop hvad jeg gjorde, men du har nok ikke læst mine indlæg.
Og når alt kommer til alt var mit tåbelige(?) spørgsmål vel med til at
webdesign-gruppen ikke ebber helt ud ...

--
Jørgen Grandt

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-10-10 09:45

Jørgen Grandt skrev:

> Det var jo netop hvad jeg gjorde, men du har nok ikke læst mine indlæg.

Jeg ser ingen problemer i at du spurgte. Sådan skulle min
bemærkning om hvad du selv kunne se, ikke forstås.

> Og når alt kommer til alt var mit tåbelige(?) spørgsmål vel med til at
> webdesign-gruppen ikke ebber helt ud ...

Ja, men KEC's formål er at få dem slagtet. Det skal du ikke tage
dig af. Hans metode er sure angreb på andre deltagere.

--
Bertel

Fra : Erik Olsen

Dato : 31-10-10 09:54

Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]
>
> Ja, men KEC's formål er at få dem slagtet. Det skal du ikke tage
> dig af. Hans metode er sure angreb på andre deltagere.

Sådan læser jeg ikke hans indlæg. Derimod er hans indlæg en henstilling
til dig om at at bruge et pænere sprog hvilket er forståeligt.

Fra : jopa

Dato : 31-10-10 11:57

Erik Olsen tastede følgende:

> Sådan læser jeg ikke hans indlæg. Derimod er hans
> indlæg en henstilling til dig om at at bruge et
> pænere sprog hvilket er forståeligt.

I så fald nye toner fra den side :')

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 01-11-10 00:22

Bertel Lund Hansen skrev:

> Ja, men KEC's formål er at få dem slagtet. Det
> skal du ikke tage dig af. Hans metode er sure
> angreb på andre deltagere.

Han er nu ikke så slem mere, og bliver efterhånden
inviteret ind i varmen hos de fleste - altså dem der
ikke bærer nag.

Det seneste positive er området omkring:

http://webdesign.ranunkelvej.com

Her viser Karl Erik at han godt kan, og den seneste
debat viser faktisk at han er et sympatisk menneske.

Hvad der gik galt i starten, vil jeg ikke kommentere,
jeg ser kun fremad.

Fra : jopa

Dato : 01-11-10 11:31

Allan Vebel formulerede mandag:

> Han er nu ikke så slem mere, og bliver
> efterhånden
> inviteret ind i varmen hos de fleste - altså dem
> [...]

Du er et godt menneske Allan.

Han er den type jeg 100% ville klaske ned hvis jeg
mødte ham på den lokale lol

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk