MS Windows
briani 27239
Win 7 ingen kontakt med skrivebordet?
Fra : Henning Lund

Dato : 30-10-10 18:44

Ind imellem kan jeg ikke højreklikke på skrivebordet og ligeså
ikke tømme skraldespand eller trykke på de genveje jeg har på
skrivebordet. Hvad kan det skyldes? Jeg kan sagtens komme ind i
start og alle andre ting i proceslinien, men skrivebordet kan jeg
intet med.

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 30-10-10 18:52

Henning Lund wrote:
> [...]
> skrivebordet. Hvad kan det skyldes? Jeg kan sagtens komme ind i
> start og alle andre ting i proceslinien, men skrivebordet kan

Og hvis jeg henter en fil på nettet og gemmer den på
skrivebordet, kan jeg ikke se filen inden maskinen er genstartet.

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Martin Ploug

Dato : 31-10-10 08:22

Den 30-10-2010 19:51, Henning Lund skrev:

> Og hvis jeg henter en fil på nettet og gemmer den på skrivebordet, kan
> jeg ikke se filen inden maskinen er genstartet.

Du kan måske prøve at følge vejledningen på siden heruder.
Husk at genstarte efterfølgende.
Du finder regedit ved at gå i Start og skrive regedit i søgefeltet.
Klik på regedit.exe øverst under Programmer.

http://tinyurl.com/3ygo4rq