MS Windows
briani 27239
Windows 7 upgrade family pack
Fra : Lovmand

Dato : 30-10-10 07:27

Har overvejet at købe denne da jeg har et par XP maskiner

Hos netbutikken står der at det er nødvendig med et styresystem på
maskinen. Det er selvfølgelikg ikke noget prøblem første gang. Men
skal jeg ved fremtidig reinstallationer starte med XP igen - og så Win
7 - eller kan Win 7 installeres direkte, sålænge jeg har de lovlige XP
nøgler?

vh Henrik

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-10-10 17:33

Lovmand skrev:

> Hos netbutikken står der at det er nødvendig med et styresystem på
> maskinen. Det er selvfølgelikg ikke noget prøblem første gang. Men
> skal jeg ved fremtidig reinstallationer starte med XP igen -

Ja.

--
Bertel

Fra : Edmund

Dato : 30-10-10 19:30

> Ja.

Den kan vel se at man har en lovlig Win7 i forvejen. hvis den i det hele
taget undersøger det.

F.eks har jeg installeret family pakken både på C og D partition.
Inden havde jeg bare en prøveversion af Win7 enterprise på C.

--
Mvh Edmund

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-10-10 20:36

Edmund skrev:

> Den kan vel se at man har en lovlig Win7 i forvejen. hvis den i det hele
> taget undersøger det.

Den opgraderings-cd jeg har prøvet, kunne ikke boote. Den
skulle startes fra et kørende Windowssystem.

--
Bertel

Fra : Edmund

Dato : 30-10-10 20:58

> Den opgraderings-cd jeg har prøvet, kunne ikke boote. Den
> skulle startes fra et kørende Windowssystem.

Min familiepakke DVD kan boote. der følger også en 64 bit DVD skive med,
som jeg ikke har prøvet.

Kan også startes fra et kørende Windows system, hvor der så er mulighed
for at hente opdaterede installations filer. Hvilke forbedringer har jeg
ikke kunnet finde ud af hvad er.

--
Mvh Edmund

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-10-10 09:48

Edmund skrev:

> Min familiepakke DVD kan boote.

Er det en opgraderings-cd?

--
Bertel

Fra : Edmund

Dato : 31-10-10 12:03

> Er det en opgraderings-cd?

Ja denne
http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?varenr=78713&menu=pc&partner=8

--
Mvh Edmund

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 30-10-10 20:57

Lovmand <junk@damsgaard-lovmand.dk> wrote:

> Har overvejet at købe denne da jeg har et par XP maskiner
>
> Hos netbutikken står der at det er nødvendig med et styresystem på
> maskinen.

Det er vel fordi DVD'en ikke er bootbar?

--
Ikke ham på Facebook.