MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Opdaterings bøvl
Fra : mog

Dato : 29-10-10 15:46

Jeg er snart træt af at hver gang jeg tænder for denne maskine Win. XP
prof bliber jeg bedt om at installere 4 opdateringer som er hentet via
automatiske opdatering. Det er de samme hver gang og når jeg lukker
maskinen, så skal den også lige sørge for at installere igen.
Det drejer sig om NetFramework med numrene KB 979909 og KB982168 og KB
983583 og KB 2418241
Hvordan slipper jeg af med det bøvl, det er jo installeret 100 gange.
Kan nogen hjælpe?

marberg

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-10-10 17:24

Kik på fejlbeskederne i Windows Update og slå dem op hos Microsoft.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : mog

Dato : 29-10-10 18:21

Den 29-10-2010 18:23, Jens Peter Karlsen skrev:
> Kik på fejlbeskederne i Windows Update og slå dem op hos Microsoft.

Hej
Jeg kan se at de 4 alle er mislykkes den 1 oktober og vil det sige jeg
skal slette dem?
marberg

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-10-10 23:24

Nej. du skal læse fejlmeddelelsen som står anført.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Allan Vebel

Dato : 29-10-10 22:56

mog skrev:

> Hvordan slipper jeg af med det bøvl, det
> er jo installeret 100 gange.

Du er nødt til at finde ud af hvad der er galt.

Har du tjekket for virus og spyware?

> Kan nogen hjælpe?

Som Jens Peter er inde på, kan du slå det op
hos Microsoft, der er utrolig meget hjælp at
hente.

Endelig er der

http://support.microsoft.com/fixit#tab0

.... som løser mange problemer.