Godt nyt for telepaterne
Fra : P.N.

Dato : 28-10-10 16:30

Fra : Lyrik

Dato : 28-10-10 09:37

On 28 Okt., 17:30, "P.N." <l...@hotmail.com> wrote:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/videnskab_og_teknik/article1439787.ece

Hvorfor forsker amerikanerne i at læse menneskers tanker og drømme?!
Ikke for noget godt kan man være sikker på! Amerikansk politik er at
udnytte mennesker til sidste blodsdråbe og lege Gud og vide "Alt" Føj
for pokker!

Jens

Fra : ASKF

Dato : 28-10-10 18:14

Lyrik ytrede sig i
<46bf0aa7-2dbf-4cec-aed3-58b22f77a6b3@h7g2000yqn.googlegroups.com> med
dette:

> [...]
>Ikke for noget godt kan man være sikker på! Amerikansk politik er at
>udnytte mennesker til sidste blodsdråbe og lege Gud og vide "Alt" Føj

Det forskes der i mange steder i verdenen, også i Danmark.

Et af hovedformålene er at gøre det muligt at interagere med
maskiner/computere direkte med tankerne.

Mulighederne for anvendelse er mange, de primære forsøg går på
handikaphjælpemidler, men også robot-, spilindustri og militær er meget
interesseret i det.

Der er allerede udført praktiske forsøg som har gjort en chimpanse i
stand til at styre et joistick/robot arm.

Militæret er interesseret fordi det kan gøre piloter i stand til at
reagere hurtigere; i filmen Firefox blev netop dette princip brugt
<http://www.imdb.com/title/tt0083943/>.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-10 21:11

On Thu, 28 Oct 2010 08:36:32 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>Ikke for noget godt kan man være sikker på! Amerikansk politik er at
>udnytte mennesker til sidste blodsdråbe og lege Gud og vide "Alt" Føj
DE forskede 1945-60 vildt i LSD og det kom der intet ud af -
tankelæsning er også alt for umulig for hjerne og DNA mm er uløselige
mysterier

At få husmødre på valium så let som teenagere på ppiller har
medicinalfabrikker været ret forsknings-ærlige og åbne om, så vidt
vides

Idag ler alle af alt der floppede

Uanset lykkepille-sællerten er depression som på Thoreaus tid "raseri
smurt tyndt ud" og ikke en sygdom

Alle indrømmer at formålets med drømme ved vi NUL om

Du ækles fordi frygt har skabt ærefrygt vedr alt det opreklamerede -
fra DNA til IVF og LSD

Fagre ny VErden og 1984 bøgerne startede en særlig
sciencereklame-journalistik

Hvilken viden fik USA ud af Abu Ghraib tortur er meget interessantere
- uddelegerede de til irakere og får her nyttig grovpsykologisk
indsigt der kan bruges ved ansættelsesinterview?

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-10-10 16:38

P.N. <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen iac4ub$t5p$1@speranza.aioe.org:

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/videnskab_og_teknik/article1439787.ece

Hvad så, Flemse? Skal vi snart set dit billede fra paraden i Nordkorea?

Hvordan kom du forresten til Nordkorea? Hvilken rute tog du, og med hvilke
flyselskaber?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-10 17:36

"Jens Bruun"
> Hvad så, Flemse? Skal vi snart set dit billede fra paraden i Nordkorea?

Kik i din postkasse!!!

Mvh Eyvind

Fra : Vidal

Dato : 28-10-10 18:17

Den 28-10-2010 18:36, Eyvind Dk skrev:

> "Jens Bruun"
>
> Kik i din postkasse!!!

Jeg vil også gerne se P.N. og hans gruppe i NK.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-10 18:23

"Vidal"

Fra : N_B_DK

Dato : 28-10-10 18:38

"Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk> wrote in message
> "Vidal"
>
> Kik i din postkasse!!!

Er du postbud?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kert Rats

Dato : 28-10-10 18:48

"Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse

> "Vidal"
>
> Kik i din postkasse!!!

Dvs. aldrig - eller hva'?

Venligst

Kert Rats

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-10 19:26

"Kert Rats"
> Dvs. aldrig - eller hva'?

Nej, jeg sendte billedet til vidal og det ville
allerede være i hans mailbox!

Fra : Vidal

Dato : 28-10-10 21:08

Den 28-10-2010 20:25, Eyvind Dk skrev:

> "Kert Rats"
>
> Nej, jeg sendte billedet til vidal og det ville
> allerede være i hans mailbox!

Jeg tror, PN er fyren i den røde skjorte og briller.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-10 21:31

"Vidal"
> Jeg tror, PN er fyren i den røde skjorte og briller.

Eller ham den lille lidt længere mod midten af bagerste række?
Eller også er han slet ikke med, men bare poster et gammelt
billed fra venskabsforeningens hjemmeside!
Jeg tror Flemming er en troll.
Øh, jeg mener; jeg HÅBER for Flemming at han er en troll.
Jeg mener jeg kan huske det billed fra engang for flere år siden,
hvor jeg checkede den hjemmeside.
Man kunne jo checke på webarkivet, men på den anden side
så gider jeg ikke rigtigt!
Der kommer deadline nu!

Mvh Eyvind

Fra : P.N.

Dato : 28-10-10 21:39

> [...]
> hvor jeg checkede den hjemmeside.
> Man kunne jo checke på webarkivet, men på den anden side

Kære Eyvind, hvis du kikker på baggrunden så ser du tallet 65, det er fordi
vi var der for at fejre det kommunistiske Nordkoreanske arbejderparti s 65
års jubilæum. Tjeck det selv på youtube.

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-10 23:15

"P.N."
> Kære Eyvind, hvis du kikker på baggrunden så ser du tallet 65, det er
> fordi vi var der for at fejre det kommunistiske Nordkoreanske
> arbejderparti s 65 års jubilæum. Tjeck det selv på youtube.

Øh ja, det var lidt flovt at jeg ikke så det tal og kalkulerede
65års jubilæet til her for nylig.
Så du var i P'yongyang den 13. oktober?
Kom nu ikke og sig at du er ham i den ternede skjorte!

Fra : N_B_DK

Dato : 28-10-10 23:29

> Øh ja, det var lidt flovt at jeg ikke så det tal og kalkulerede
> 65års jubilæet til her for nylig.
> Så du var i P'yongyang den 13. oktober?
> Kom nu ikke og sig at du er ham i den ternede skjorte!

Hvad rager det os hvad du har af billeder? har du hørt om email hvis du så
gerne vil vide hvordan idioten ser ud?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Vidal

Dato : 28-10-10 21:05

Den 28-10-2010 19:22, Eyvind Dk skrev:

> "Vidal"
>
> Kik i din postkasse!!!

Tak, det er et yndigt syn.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-10 21:25

"Vidal"
> Tak, det er et yndigt syn.

Ja, ømt ikk'?

Fra : P.N.

Dato : 28-10-10 19:30

> [...]
>
> Hvordan kom du forresten til Nordkorea? Hvilken rute tog du, og med hvilke

Der er som du sikkert ved kun 1 rute ind i Nordkorea og den går igennem den
Kinesiske folkerepublik. Alle andre lande er truet af USA, truet til at
afbryde enhvert samarbejde, foreks kan jeg nævne at da Nordkorea sprængte
sin første A bombe, da lukkede alle kontant-automater i Nordkorea, USA har
presset Kineserne til ikke at åbne banker med kontant-automater i Nordkorea.
USA har lagt et økonomisk kvælergreb på Nordkorea. Selv her i gruppen er
højrefolk der ser rødt bare fordi jeg har besøgt landet og støttet styret
økonomisk.

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-10 19:57

"P.N."
> [...]
> Nordkorea. Selv her i gruppen er højrefolk der ser rødt bare fordi jeg har
> besøgt landet og støttet styret økonomisk.

Flemming Flemming Flemming hvordan kan du indrømme
at du har støttet dette forbryderiske regime økonomisk!
Det er jo helt vildt! Er du overhovedet ved dine fulde 5!
Søg nu hjælp for helvede, før du får viklet dig mere ind i
denne historie end godt er!
Og hold lidt ferie fra usenet!

Fra : Patruljen

Dato : 28-10-10 16:44

On 28 Okt., 17:30, "P.N." <l...@hotmail.com> wrote:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/videnskab_og_teknik/article1439787.ece

Det vil sikkert glæde de højrerabiate tågehorn, der gerne trutter som
et sydafrikansk VM publikum om deres telepatiske spidskompetencer :)