MS Windows
briani 27239
Windows7 og IE?
Fra : RK

Dato : 28-10-10 17:04

Jeg kan ikke finde ud af hvilken version af IE jeg har (PC er født med win7)
normalt kan man klikke på "hjælp" og "om" men jeg kan ikke finde nogen
"hjælp" knap. Jeg vil gerne slette min browser oversigt, jeg kan også godt
finde boxen med flueben til dette (ctrl+shift+delete) oversigten forsvinder
bare ikke???? Nogen der ved hvad man gør?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-10-10 19:22

Du har IE8. ude til højre har du et tandhjul. klik på det og vælg
"about Internet Explorer".
I Internet Options sletter du din browser historik.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : RK

Dato : 28-10-10 19:38

Har fundet hjælp og det er rigtignok IE8. Jeg kan finde
funktioner/internetindstillinger her har jeg browser data, det hjælper bare
ikke at bede om slet, oversigten er der stadig???

Fra : RK

Dato : 28-10-10 20:22

Fandt dette på Google:

Grunden til du ikke kan slette oversigten over websiderne er, at
browserdata, favoritter, feeds og alt sådan noget er markeret under fanen
autoudførelse og det er dem du skal fjerne.

SÅDAN GØR DU:
1. Internetindstillinger
2. Indhold
3. Autoudførelse - Indstillinger
4. Fjern flueben fra Browserdata, favoritter og feeds og klik "slet
oversigten over autoudførelse" og dernæst klik OK.
5.OK igen.

Og det virkede

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-10-10 20:24

> [...]
> funktioner/internetindstillinger her har jeg browser data, det hjælper
> bare ikke at bede om slet, oversigten er der stadig???

Og du har flueben ved pkt. 2, 3 og 4?
Så burde oversigten forsvinde.

Kurt