minus kilt og bare tæer
Fra : Vidal

Dato : 27-10-10 19:53

Altså Bo, du går mere konventionelt klædt end mig. Det var
en dyb skuffelse at se dig på DR her i aften. Er det billede,
du maler af dig selv her i gruppen, ren fiktion?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-10-10 20:37

On 2010-10-27 20:52, Vidal wrote:
> Altså Bo, du går mere konventionelt klædt end mig. Det var
> en dyb skuffelse at se dig på DR her i aften. Er det billede,
> du maler af dig selv her i gruppen, ren fiktion?

Har BW fået sine 15 min. Jeg håber ikke det var om gps

Fra : Vidal

Dato : 27-10-10 20:54

Den 27-10-2010 21:37, Martin Larsen skrev:

> Har BW fået sine 15 min. Jeg håber ikke det var om gps

Hehe, nej. Det var selvfølgeligt prostitution.

--
Venlig hilsen

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-10 21:41

"Vidal"
> Hehe, nej. Det var selvfølgeligt prostitution.

Det var ikke noget kønt syn, men hans argumentation var
der ikke noget i vejen med. Og han skal da også ha' respekt
for overhovedet at stikke hovedet i gabestokken!

Mvh Eyvind

Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-10 23:36

On Wed, 27 Oct 2010 22:41:15 +0200, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A
eyvind punktum dk> wrote:

>"Vidal"

Hvorfor "selvølgelig" ? ? ?

>Det var ikke noget kønt syn, men hans argumentation var
>der ikke noget i vejen med. Og han skal da også ha' respekt
>for overhovedet at stikke hovedet i gabestokken!

Det er anden gang at statTV interviewer mig i 5 år - sidst var det
også om at være luderkunde - hvorfor var synet ukønt efter Eyvinds
smag - overvægt og ?

Ring 35861000 please

Sidst fik jeg citeret Adam Smith og David Letterman for hhv

Mennesket er et dyr der byttehandler
og
Det mest spændende ved mit sexliv er at forhandle om prisen

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-10 15:31

On Wed, 27 Oct 2010 21:54:05 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hehe, nej. Det var selvfølgeligt prostitution.

Andre luderkunder er svagpissere og gør ikke fortælle noget tsk tsk

Det er sgu da ikke noget at skamme sig over at man ikke evner at
snakke trusserne af en pige uden lidt penge overni

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-10-10 16:25

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
l12jc6ls5pq1sq15r9v310aca5i0ib75ep@4ax.com:

> Det er sgu da ikke noget at skamme sig over at man ikke evner at
> snakke trusserne af en pige uden lidt penge overni

Bo, for fanden. Der skal altid lidt penge oveni. Luderen pakker det bare
ikke ind, selvom hun helst kalder sig "glædespige" (jfr. interview med en
uintelligent repræsentant for erhvervet på P1 i morges).

Vi andre bruger "kneb", der også koster penge, så alle parter kan opretholde
facaden og spille spillet.

S-SF vil kriminalisere kunden, hvis de får magten. Det skal ikke længere
være tilladt mænd at betale penge for frivillig sex med kvinder. S-SF er
himmelråbende hyklere, der ikke tør tage skridtet fuldt ud, men alene tør
ramme de arme taber-piger, der må trække på gaden. Fotomodellen,
skærmtrolden, champagnepigen og alle de andre typer fra "det svage køn", tør
de ikke ramme. Og skal vi ikke gætte på, at der også i S' og SF's
folketingsgruppe findes kvinder, der har ladet sig "forføre" af lidt
blomster, gaver, intime middage o.lign.?

Mod kvindelogik (for så vidt man overhovedet kan tillægge kvinder logisk
sans), som fuldstændig styrer rød bloks politik, kæmper selv guderne
forgæves.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-10 21:17

On Thu, 28 Oct 2010 17:24:34 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Mod kvindelogik (for så vidt man overhovedet kan tillægge kvinder logisk
>sans), som fuldstændig styrer rød bloks politik, kæmper selv guderne

TVprogrammet Det her luderliv er udskudt til nærmest mulig valg hvor
medierne tror på at røde med ønske om svenske luderkundestraf
tilstande får regeringsmagt.

Men danskere vil foragte forbudssverige partier - og dyneløft er her
uadministrerbart

DR lovede at varsko mig når program sendtes men brød det løfte, så
gerne ring hvis du så det
Bo 35861000

Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-10 23:50

On Wed, 27 Oct 2010 21:37:00 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]

Jeg går ikke op i hvilket billede folk får ud af relevante
u-egocentriskse debatindlæg
Fiktion er livet for kort til og du kan ikke citere mig for fiktion så
hvorfor sku jeg digte om noget så uintertessant som udseende
AT VÆRE IKKE AT SYNES var Tycho Brahes og er mit motto

>Har BW fået sine 15 min. Jeg håber ikke det var om gps

Skriv hvad du mener er uforstandigt vedr mine skriverier om hvordan
øjet i et høje bør overvåge vore biler så ingen trafikpropper og ingen
færdelsuheld(al dårlig bilkørsel straffes retfærdigt) og terrorister
tages tidilgt

Jeg ved godt at nuværende luksusGPS-pjat især vænner folk af med at
bruge kort og dermed er ret uinteressant, men teknikken ligger på den
flade hånd til den indlysende bondefornuft som jeg anbefaler

Kameraer er mangelfulde, dyre, britisk flot pionerMOLBOløsning - og du
evner jo ikke at forsvare de overforsigtige engelske hasbeens
som dog ikke er så hysterisk registreringsfobiske som os
---------------
"Diplomati er at sige sød vovse mens man leder efter en sten at kaste
efter køteren", er eneste fiktion jeg kan komme i tanke om fra mit
tastatur

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-10-10 01:23

On 2010-10-28 00:49, Bo Warming wrote:

> [...]
> AT VÆRE IKKE AT SYNES var Tycho Brahes og er mit motto

> Skriv hvad du mener er uforstandigt vedr mine skriverier om hvordan

Koncentrer dig om det, hvor vi er uenige. Gps-teknik er du ikke hjemme
i, og den urelativistiske ANPR-teknik /tør/ du ikke læse om.

Har du også mottoet /Non haberi, sed esse/ slået op på væggen i dit
bibliotek ligesom Tycho? - ellers prøv om det hjælper.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-10 05:45

On Thu, 28 Oct 2010 02:22:40 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Koncentrer dig om det, hvor vi er uenige. Gps-teknik er du ikke hjemme
>i, og den urelativistiske ANPR-teknik /tør/ du ikke læse om.

Gps har gavn af Rømers lyshastihed-måling og kinesernes og van Brauns
raketter, men næppe af Einsteins relativitet
Hvilke fordele kan du forestille dig ved ANPR ?

>Har du også mottoet /Non haberi, sed esse/ slået op på væggen i dit
>bibliotek ligesom Tycho? - ellers prøv om det hjælper.

At Esse,non videre står på dansk i min hardisk er rigeligt, er din
korttidshukommelse så3-4 ord skal ophænges og hvorfor dog på latin?

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-10-10 13:36

On 2010-10-28 06:45, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> At Esse,non videre står på dansk i min hardisk er rigeligt, er din
> korttidshukommelse så3-4 ord skal ophænges og hvorfor dog på latin?

Jeg har ikke det problem. Og da du kalder Tyge for Tycho, mente jeg at
du ikke ville blive konsterneret af lidt latin.
Tyge var ligesom mig interesseret i videnskab og han irriteredes af sin
samtids adel, som han anså for overfladisk.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-10 18:14

On Thu, 28 Oct 2010 14:35:53 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jeg har ikke det problem. Og da du kalder Tyge for Tycho, mente jeg at
>du ikke ville blive konsterneret af lidt latin.

Jeg er ikke konsterneret men gør det forskel om man siger Esse, non
videre eller som du bruger 4 ord?

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-10-10 19:08

On 2010-10-28 19:14, Bo Warming wrote:

> Jeg er ikke konsterneret men gør det forskel om man siger Esse, non
> videre eller som du bruger 4 ord?

Jeg tror "mit" er autentisk Tyge.
Dit kunne man mistænke for at være motto for ubåde, eller Cicero eller
Machiavelli (som naturligvis siger videri quam esse)

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-10 21:21

On Thu, 28 Oct 2010 20:08:23 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jeg tror "mit" er autentisk Tyge.

Hvad er FORSKEL - autenticitet er snobpjat og ikke hvad jeg spurgte om
>Dit kunne man mistænke for at være motto for ubåde, eller Cicero eller
>Machiavelli (som naturligvis siger videri quam esse)

Lad dem hade , når blot de frygter
er lidt beslægtet - Caligula tilskrives det

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-10-10 21:48

On 2010-10-28 22:20, Bo Warming wrote:

> Hvad er FORSKEL - autenticitet er snobpjat og ikke hvad jeg spurgte om
>>
> Lad dem hade , når blot de frygter
> er lidt beslægtet - Caligula tilskrives det

Jeg undrer mig bare over at du desavouerer Machiavelli.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-10 00:12

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]

Omnimax-biografen på Vesterbro ved Søerne hedder "Tycho Brahe
Planetariet"

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-10 00:59

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Har BW fået sine 15 min. Jeg håber ikke det var om gps

Os ikke-socialister kommer kun i TV hvis vi er ulækre el lign

At Martin er jaloux på mine 15 sekunder (?) berømmelse kan jeg godt
forstå
Når TV er statsmonopol har vi ikke retfærdighed - enig

Lær at være ulækker, som Glistrup var da han foreslog NATO- og
skatte- nedtrapning og var overvægtig i badebukser i sin private
blæresvimmigpool - hvor hans kone tjente penge ved svømmeundervisning
af nærligggende privatskoleelever

Når konens sladrede med veninder på poolkanten hoppede landets
dygtigste advokat i poolen splitterfornøjet - sejt, og ulækkert
nok til at man turde eksponere landsbytossen - og nu ikke tør
eksponere mig særlig meget

Apropos "dygtigste" hvordan kan Caroline Wozniachi polakbimboen være
"verdens dygtigste tennisspiller" når hun taber til Williams
tvillingerne og den ene russer efter den anden ???

Er danske medier bare løgnagtige über alles ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-10-10 02:52

On 2010-10-28 01:58, Bo Warming wrote:

> [...]
> forstå
> Når TV er statsmonopol har vi ikke retfærdighed - enig

eller pluralisme, hvilket næsten er værre.

> Lær at være ulækker

Je n'ai pas eu besoin de cette hypothèse

Men sig mig, hvor længe kan det fix holde dig svævende..

Fra : DADK

Dato : 28-10-10 02:57

Martin Larsen wrote:

> Je n'ai pas eu besoin de cette hypothèse
>
> Men sig mig, hvor længe kan det fix holde dig svævende..

Ja, bare tanken får jo en til at gyse.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-10 05:39

On Thu, 28 Oct 2010 03:51:43 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>eller pluralisme, hvilket næsten er værre.

>Je n'ai pas eu besoin de cette hypothèse
>
>Men sig mig, hvor længe kan det fix holde dig svævende..

Jeg drikke p.t. Superbests fine ny italienske billige Scacco 5-liters
wine-in-box der holder en uges tid og jeg drikker ikke for rus men for
smag men får jeg løftet stemning holder det en times tid
Altid hvidvin evt tilsat lidt solbærlikør eller ferskenlikør men at
tømmermænd er værre ved rødvin tror jeg ikke på

Ved du noget om gps jeg ikke ved, så oplys dog
Kamerafordele er da vist utænkelige ?

Fra : Vidal

Dato : 28-10-10 09:20

Den 28-10-2010 06:39, Bo Warming skrev:

> Ved du noget om gps jeg ikke ved, så oplys dog
> Kamerafordele er da vist utænkelige ?

Prøv at se her:

http://www.vm-sikring.dk/PRODUKTER/GPS-overvaagning/Lommy-Personel/

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-10-10 13:22

On 2010-10-28 06:39, Bo Warming wrote:

> Ved du noget om gps jeg ikke ved, så oplys dog
> Kamerafordele er da vist utænkelige ?

Præciser venligst om muligt i meningsfyldte teknisker termer.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-10 18:18

On Thu, 28 Oct 2010 14:21:55 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Præciser venligst om muligt i meningsfyldte teknisker termer.

Kameraer har begrænset synsvinkel og kræver lys, men radiosender til
tovejs-satelit (som ikke er meget dyrere end envejs) giver billig
driftsikker stedbestemmelse af alle bilver på jorden uanset vejr
Fabrikker vil snart levere alle ny biler med radiosender og så er den
gratis.

Stærekasser er dog endnu mere molboagtig end britiske kameraer

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-10-10 19:11

On 2010-10-28 19:17, Bo Warming wrote:

> [...]
> driftsikker stedbestemmelse af alle bilver på jorden uanset vejr
> Fabrikker vil snart levere alle ny biler med radiosender og så er den

Og tror du ikke biltyven ved hvor så gps klippes.............

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-10 20:27

On Thu, 28 Oct 2010 20:11:16 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Og tror du ikke biltyven ved hvor så gps klippes.............

En komputer holder regnskab med de titusind biler der er solgt i fx
Korsør og dem der er kørt ind og ud af området, Hvis en biltyv
afmonterer en radiosender fra en af dem, får politiet straks alarm om
hvor pågældende bilnummer sidst gav signal fra sig og den eftersøges
og findes let, for patruljevognene i området ved om alle andre biler
at de er OK
Muslimslægten der står bag "klipning" af statens dyrebare
radiosender-brændemærkning straffes og er sortlistet
Der kan være steder , hvor kamera også bør haves men radiosenere
linket til gps er billigt i drift og har talrige fordele bl.a.
roadpricings retfærdige beskatning. Al skat er hæslig men en med
garanti retfærdig skat der forebygger myldretider har fordele frem for
nuværende afgifter

Hvis din daglige glæde er at snyde fartkontrol, er systemet surt - men
folk vil køre som engle når alle alvorlige lovbrud straffes fx
hasarterede overhalinger. og meget kritisable ulovlige parkeringer

Nuværende bødemaskiner forfines og politi får tid til det svære.

Systemet er programmeret til at alarmere om meget farligt, men vil
politichefen vide om hans kone er utro, skal hans indsigt registreres
og han skal forklare hvorfor han behøver at vide bilnummer xxxxxxs
færden

Kameraer go home.

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-10-10 21:07

On 2010-10-28 21:27, Bo Warming wrote:

> roadpricings retfærdige beskatning. Al skat er hæslig men

tsk tsk

> en med
> garanti retfærdig skat der forebygger myldretider har fordele frem for
> nuværende afgifter

Mon ikke når man har så stor magt, at man som altid vil misbruge den og
lokke bilisterne ind i /skatteruser/ hvor taxametret pludselig går amok?

Og samfundets røde elite vil selvfølgelig kræve "socialist-gratis" for
dem selv et al.

> [...]
> hasarterede overhalinger. og meget kritisable ulovlige parkeringer
>
> Nuværende bødemaskiner forfines og politi får tid til det svære.

Man fornemmer du er rød cyklist og vil have andre til at betale din papvin.

> Kameraer go home.
tsk
ANPR-systemet rules fordi det /virker/ mens du slet ikke har gennemtænkt
noget. Hvad med alle de biler der står i garage (uden gpsmodtagelse)?
Skal politiet så ud og checke om det er en tyv der klipper for strømmen?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-10 23:52

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Og tror du ikke biltyven ved hvor så gps klippes.............

Man siger også at el.fodlænke kanklippes af - men det kan udløse
alarm der afslører og sporing kan indbygges som ihvertfald siger NU
voldedes på det sted mod overvågningen

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-10-10 00:34

On 2010-10-29 00:52, Bo Warming wrote:

> Man siger også at el.fodlænke kanklippes af - men det kan udløse
> alarm der afslører og sporing kan indbygges som ihvertfald siger NU
> voldedes på det sted mod overvågningen

Din tæppebombning med irrelevante indvendinger, bringer dig vist ikke
nærmere en forståelse af hvorfor du må opgive gps-vrøvlet.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-10 11:25

On Fri, 29 Oct 2010 01:33:44 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Din tæppebombning med irrelevante indvendinger, bringer dig vist ikke
>nærmere en forståelse af hvorfor du må opgive gps-vrøvlet.

Hvad præcis er irrelevant i min tekniske gennemgang af gps-fordele
frem for britekamera-dinosauren

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-10-10 13:15

On 2010-10-29 12:25, Bo Warming wrote:

> Hvad præcis er irrelevant i min tekniske gennemgang af gps-fordele
> frem for britekamera-dinosauren

Er du så tungnem at du stadig ikke har forstået at dit helt
utilstrækkeligt gennemtænkte system IKKE virker.
Og at /hvis/ du kunne få det til at virke, så ville du skatteplyndre
bilister. tsk tsk tsk

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-10 15:39

On Fri, 29 Oct 2010 14:15:12 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Er du så tungnem at du stadig ikke har forstået at dit helt
>utilstrækkeligt gennemtænkte system IKKE virker.
>Og at /hvis/ du kunne få det til at virke, så ville du skatteplyndre
>bilister. tsk tsk tsk

Forklar hvilke ting der ku tænkes ikke at virke som oplyst af mig

Roadpricing betyder ikke nødvendigvis hårdere beskatning, men
omlægning til retfærdigere beskatning

Betal når du bruger trafikeret vej i myldretid men betal ikke for
parkering når der er parkeringsplad nok i området

Vi behøver ikke fler broer hvis vi bruger dem jævnt døgnet rundt og
sparsommelige vil krydse om natten

Kameraer virker kun når perkere er i fokus foran linsen og der lærer
de aldrig at være

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-10 20:44

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Præciser venligst om muligt i meningsfyldte teknisker termer.

Kameraer oplyser om hvad kommer ind i et bestemt belyst felt.
Radiosendere giver konstant oplysning om landets bilparks placering
og er driftsikerere og billigere.

At gøre gps-satelitter tovejs fordyrer ikke meget - mon ikke de vedr
vedligeholdelse er tovejs p.t.

Nuværende finde-vej-gps-gadgets er ikke relativistiske og hvis ikke i
gadget er hukommelse til alverdens vejkort, må de have tovejssendere.

Mobilsendemaster supplerer gps. og er vist også tovejs

Når Brøndbyfans kommer til Parken, får de elektronisk fodlænke på som
billet og tør ikke begå hærværk og tovejs-sender registrerer dem - og
evt deres puls eller sprit-ånde hvis de er under behandling eller
mistanke.
At storebror ser dig,
må vi lære at værdsætte.

Colbert sagde at skatteopkrævning er som at klippe får med mindst
mulig skrig, og skatter øges ikke når teknik bliver fejlfri, billig og
lydløs. De mindskes af politisk indsats og kun det.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-10 23:30

On Wed, 27 Oct 2010 20:52:58 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Altså Bo, du går mere konventionelt klædt end mig. Det var
>en dyb skuffelse at se dig på DR her i aften. Er det billede,
>du maler af dig selv her i gruppen, ren fiktion?

JEg fandt at det ikke havde med sagen at gøre at jeg om sommeren bærer
nederdel og går med bare tær - at det ville distrehere fra mit vigtige
budskab om tolerance vedr prostitution - ring og fortæl mig hvad de
ikke havde klippet væk, jeg fik ikke set det
Bo 35861000

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-10 00:10

> [...]

>en dyb skuffelse at se dig på DR her i aften. Er det billede,
>du maler af dig selv her i gruppen, ren fiktion?

Det er længe siden jeg har besøgt massagested og for ca 8 år siden bad
en sød glædespige mig tage bad før sex, og siden har jeg klædt mig
nobelt de få gange jeg har flottet mig med købeerotik

Mine fødder er ret jordede og hvis pigen først ser det når vi har
smidt tøjet, så ignorerer hun den ligegyldighed

Så jeg havde givet FALSK INDTRYK = FIKTION hvis jeg til seere der ikke
er usenetlæsere havde været som jeg er til daglig

Linselusen mig syns de sku sende reportage om århundredet største
kunstfornyelse, mit plankeværk, og så ville nederdel og jordede tær
være relevant - foreslå TV det !
Bombarder DR og TV2 med det forslag, please . flest mulig af jer

En freelancer ville for et par år siden have mig videofilmet nøgen i
min have ved interview man bragte det ikke, måske fordi jeg kun tillod
at man så mig bagfra og i bevægelse

Blotteri ligger mig fjernt for det kan misforstås som exhibitionisme
og selvoptagethed

Min far var ret sexoptaget og utro op i 70-77 års alder men jeg har
løbet hornene af mig og har nok hver tiende år halveret
købesexhyppighed og siden 50 års alderen og onani fyldte også lidt
mere da jeg var yngre jvf

How well I remember the aged poet, Sophocles, when in answer to the
question, "How does love suit with age- are you still the man you
were?" replied, "Peace, most gladly have I escaped the thing of which
you speak; I feel as if I had escaped from a mad and furious
master!".Plato