MS Windows
briani 27239
Måske OT?
Fra : kk

Dato : 26-10-10 14:56

Måske er jeg alene, måske er jeg bagefter, og måske er der andre, som efter
overgang til WIN7, er kommet til at savne de 2 små monitorer i systembakken
som indikerer aktivitet på nettet<+
Jeg fandt den her: http://www.itsamples.com/
En lille standalone-fil, som jeg synes er nyttig.
mvh
kk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-10-10 22:13

Du kunne jo også bare slå det til i Netværks indstillinger.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : kk

Dato : 27-10-10 06:36

Det har jeg ikke været opmærksom på, kan du vise mig vejen til det?
På forhånd tak.
mvh
kk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-10-10 11:30

Højreklik et tomt sted i Notifications området (systray). Vælg
Egenskaber og vælg netværks icon.
Bemærk at det ikke er animeret.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : kk

Dato : 27-10-10 14:29

Jens Peter Karlsen sendte dette med sin computer:

Mange tak, det vil jeg prøve.
mvh
kk

Fra : Peter Martinsen

[...]