Haiti får kolera, Napoli tåler skrald
Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-10 04:00

Haiti får kolera, Napoli tåler skrald
Nødhjælpen har skadet Haiti-niggerne så extremt at de ikke kan
beskytte sig mod den simple lorte-spredne kolera-infektion
Niggerne er for dovne til at hente vand der er rent - deres selvhad
gør dem syge
Affaldsproblemer der ifølge teorien burde give epidemi, har vi også i
SydItalien hvor Berlusconi gøres til syndebuk.
Men helt som i Marseilles er det en overfladisk pjat-skandale for
affaldet er indpakket i plastikposer så ikke én bakterie-, virus-
eller parasit-sygdom kan tænkes spredt
Nogle ganske få sydeuropæere der har valgt at bo nær mafiaens
losseplads kan klynke om lugt
Men det er ikke selvhadende negroes- Ikke én infektionssygdom er
brudt ud
Løsningen er selvfølgelig at respektere affalds-mafiaerne som helt på
højde med stat og kommune, hvad angår etik og lade deres private
firmaer konkurere på et frit marked, og let the best man win, kan
beskytte de sarte luksus-næser mod en fært af livet.
Hvis folk kun udsmed uspiselige ting , eller lod rotter æde det lækre,
der udsmides,
kunne man også hindre den åh-så-forfærdelige lugt af fordærvet mad

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-10 04:22

>Affaldsproblemer der ifølge teorien burde give epidemi, har vi også i
>SydItalien hvor Berlusconi gøres til syndebuk.

Napoli har som nabo Vesuv-vulkankrateret - hvorfor bruge de ikke det
som losseplads?

Det hele handler om at tilsmudse privatiserings-helgenen Berlusconi
der har vist alverden hvordan TV kan gøres demokratisk med en
tidobbelt præg af ytringsfrihed i forhold til danske forhold

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 25-10-10 08:47

Den 25-10-2010 05:00, Bo Warming skrev:
> Haiti får kolera, Napoli tåler skrald

Min gamle far henviste altid til Ohms lov.. Strømmen løber hvor
modstanden er mindst!

Bygger du en bro mellem danmark og haiti, og garanterer
opholdstilladelse og sociale ydelser for alle haitianere der tager til
danmark, vil haiti være affolket i løbet af et par uger.

Hvis du bygger en bro og i stedet for opholdstilladelse giver
arbejdstilladelse for 3 måneder af gangen bliver haiti ikke affolket.

De arbejdsvillige "elektroner" arbejder, sender penge hjem, og haiti
bliver beriget økonomisk, og når arbejderne vender hjem, også kulturelt.

Problemet er så at visse kriminelle elementer kan snige sig over broen,
sammen med de arbejdsvillige.

Ohm's lov har desværre ingen løsning på dét problem.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-10 17:05

On Mon, 25 Oct 2010 09:46:52 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote:

>Min gamle far henviste altid til Ohms lov.. Strømmen løber hvor
>modstanden er mindst!
Der løber mindst strøm hvor størst elektrisk modstand men rør du
højspændingsledning med en tynd ståltråd og samtidig lader en tyk
kobberstang gå fra ledningen til havet så får du stød, selvom det
meste strøm går til havet

> [...]
>sammen med de arbejdsvillige.
>
>Ohm's lov har desværre ingen løsning på dét problem.
Hvis Jørgen Leths kokkepige vil bo her i en ferie - og ikke er muslim
- og han stiller depositum for sundhedsudgifter - , så skidt pyt.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 25-10-10 17:29

Den 25-10-2010 18:05, Bo Warming skrev:

> [...]
> højspændingsledning med en tynd ståltråd og samtidig lader en tyk
> kobberstang gå fra ledningen til havet så får du stød, selvom det

Elementært Watson..

Mig og den tykke kobberledning er parallel koblede modstande og så
gælder ohm's lov stadig.
Samme med broen; der vil altid være nogen der følger den lidt mere
besværlige vej.

> Hvis Jørgen Leths kokkepige vil bo her i en ferie - og ikke er muslim
> - og han stiller depositum for sundhedsudgifter - , så skidt pyt.

Din kone får ikke en prop af den grund?

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-10 19:21

On Mon, 25 Oct 2010 18:28:49 +0200, "Claus E. Petersen"
> [...]

>gælder ohm's lov stadig.
>Samme med broen; der vil altid være nogen der følger den lidt mere

Kokkepigen ejedes af hendes mor der lånte hende til sin "Massa" Jørgen
Leth

Men hvorfor sku hun sprede ben for mig?

Jalousi er næsten ukendt i Japan - men altså ikke på bane overhovedet.

Konfuxianisme har intet med religion at gøre men har dog indsmuglet et
horn-symbol i bryllupsdragten - netop som symbol på at kvinder skal
være glade hvis manden har fornøjelser til anden side

Medglæde er japanerdyd, medlidenhed er en ynk og sjældnere end her

"Du vil også ønske at hjælpe, men kun dem hvis nød du forstår, fordi
de har en lidelse og et håb sammen med dig … jeg vil lære dem det,
som få nu forstår, og allermindst disse medlidenhedens
prædikanter:medglæden      Nietzsce

   "Anybody can sympathize with the suffering of a friend, but
it requires a very fine nature to sympathize with a friends succes".
Oscar Wilde

De medlidende naturer,der til enhver tid er parate til at
komme ulykken til hjælp, er sjældent tillige de sig
medglædende: under andres lykke har de intet at gøre, er
overflødige, føler sig ikke i besiddelse af deres overlegenhed
og kommer derfor let til at ytre misfornøjelse.Nietzsche

   Naturen har givet mange evne til medlidenhed, men få evnen til
medglæde.      Hebbel