Helligkrigere iført burka
Fra : Martin Larsen

Dato : 23-10-10 23:38

At burkaen kan bruges til andet end at skjule den muhammedanskes mands
haremskvinder for mulige liderlige medbejleres frivole blikke, så man
lørdag i Harat, hvor 5 helligkrigere blev sendt op til deres 72 jomfruer
iført sprængt burka i forbindelse med selvmordsangreb på UN base.
http://www.bbc.co.uk/news/world-south-asia-11612885

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-10 07:37

On Sun, 24 Oct 2010 00:37:34 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>lørdag i Harat, hvor 5 helligkrigere blev sendt op til deres 72 jomfruer
>iført sprængt burka i forbindelse med selvmordsangreb på UN base.

Ja burka har ret ofte været selvmordsbomberedskab i den senere tid

Bør vi også forbyde hættetrøjer - man skal stå ved sandheden og få
dage kræver vejret elefanthue agtig vind-isolering??

Jeg er ikke vild med mange forbud mod normaladfærd, men efter 20 års
propaganda blev Glistrups lovforslag om maskeringsforbud ved demo til
lov og selvom politi holder med de autonome og ikke straffer nok, så
indrømmer de at lovforslaget var og er klogt.

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-10-10 13:33

On 2010-10-24 08:36, Bo Warming wrote:

> Ja burka har ret ofte været selvmordsbomberedskab i den senere tid
>
> Bør vi også forbyde hættetrøjer - man skal stå ved sandheden og få
> dage kræver vejret elefanthue agtig vind-isolering??

Hvis en dommer skal dømme en autonom, bør formumningsudstyr som hætter,
elefanthuer eller PLO-tørklæder virke skærpende på straffen.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-10 15:01

On Sun, 24 Oct 2010 14:33:05 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Hvis en dommer skal dømme en autonom, bør formumningsudstyr som hætter,
>elefanthuer eller PLO-tørklæder virke skærpende på straffen.

Ikke PLO-tørklæder men alle TØRKLÆDER DER DÆKKER HOVEDKARAKTERISTIKA
DELVIS

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-10-10 16:01

On 2010-10-24 16:01, Bo Warming wrote:

> Ikke PLO-tørklæder men alle TØRKLÆDER DER DÆKKER HOVEDKARAKTERISTIKA
> DELVIS

Gammeldanskerne holder sig ædelmodigt til det gamle bud om at fægte med
åben pande, mens deres fjender på en gang er formummede og uniformerede.

Jeg synes det første bør være en regel alle stræber efter.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-10 17:04

On Sun, 24 Oct 2010 17:01:11 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Gammeldanskerne holder sig ædelmodigt til det gamle bud om at fægte med
>åben pande, mens deres fjender på en gang er formummede og uniformerede.
>
>Jeg synes det første bør være en regel alle stræber efter.

Og når vi er enige om at åbenhed er godt her, hvorfor så ikke
roadpricing-radiosender op til gps-satelitten i alle biltage?

Terrorister pågribes da nemmere og vi får ram på de der kører
hasarderet, ikke blot de hastighedsoverskridende som stærekasser
spilder resourcerpå

STatens ublu bøde maskiner stoppes ikke af overvågningsforbud

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-10-10 18:54

On 2010-10-24 18:04, Bo Warming wrote:

> Og når vi er enige om at åbenhed er godt her, hvorfor så ikke
> roadpricing-radiosender op til gps-satelitten i alle biltage?

Jeg tror at vi kan blive /enige/ om at det ikke så meget er principper
som noget rent teknisk, der skiller os. Dit system vil ikke fungere,
mens teknikken til mit system allerede findes og /fungerer/.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7247794.stm
(Klik for en gangs skyld på objektiv info og erkend!)

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-10 02:27

On Sun, 24 Oct 2010 19:53:57 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7247794.stm
>(Klik for en gangs skyld på objektiv info og erkend!)

Forklar _i egne ord_ om teknisk forskel mellem min favorit ,
roadpricingelektronik der via satelit oplyser stat om alle bilers tid
og sted
og "dit system" som du ALDRIG har forklaret og nu injurierer du om at
jeg OMSIDER skal søge din relevante info
Netop den og kun den glæder jeg mig til omsider at læse, så kom med
den

Du evner ikke at forklare i egne ord og intet seriøst menneske gider
åbne links der sjældent virker når ikke du har copypastet relevante
dele af link

Link er bred reserve-backup for præcise og specifikke dokumenterende
detaljer - ingen gider læse en HEL bog når udpegning af det helt
relevante er dovnet væk

Du er eom en dommer der gir livsvarigt og smider Karnovs Lovsamling i
skødet på anklagede og med ordene kun LÆS SELV

(Og det er det samme med DNA-gavn som du end ikke antyder hvor skulle
ligge)

Du svarer sjusket og slutter med sergent-bydeform "erkend". Jeg troede
du ikke var en sjusket mudderkast-usenetter

JEg kan kun gætte på at du slår på at nuværende gps-satelitter ikke er
finjusteret til netop mit formål - det er nok muligt, men det er
billigt at få i orden. Jeg og andre er ikke tankelæsere, så formuler
skarpt og i dine egne forståelige, humorfri målrettede ord, please.

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-10-10 14:05

On 2010-10-25 03:26, Bo Warming wrote:

> Forklar _i egne ord_ om teknisk forskel mellem min favorit ,

Nej - det er et pædagogisk eksperiment, hvor BW lærer at følge et link,
og derpå spørger, hvis noget var uklart.

> relevante info
> Netop den og kun den glæder jeg mig til omsider at læse, så kom med
> den

Er sket.

> Du er eom en dommer der gir livsvarigt og smider Karnovs Lovsamling i
> skødet på anklagede og med ordene kun LÆS SELV

Nej, tværtimod har du fået et læse-let resumé af dommen.
Læs og lær. og stop dine martyr-vrangforestillinger om at være udsat for
justitsmord. Din bror kunne få dig tvangsindlagt.

> målrettede ord, please.

Ja, og nu afventes en vedkommende kommentar - du kan jo sagtens nedtone
dit værre end nazi klynk, når du fx lefler for optagelse i Silketrådens
læserbrevkasse.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-10 09:25

On Mon, 25 Oct 2010 15:04:49 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Læs og lær. og stop dine martyr-vrangforestillinger om at være udsat for
>justitsmord. Din bror kunne få dig tvangsindlagt.

En bror man ikke bor sammen med er ikke familie af en slags der lyttes
til ved disse psykiater-magtmisbrug scenarier

Forklar hvad skulle gøre tvang mere oplagt vedr mig end dig

At min bror engang gjorde sig til grin med et halvhjertet forsøg førte
tilat advokatfagforeningen fyrede hans advokat

>Ja, og nu afventes en vedkommende kommentar - du kan jo sagtens nedtone
>dit værre end nazi klynk, når du fx lefler for optagelse i Silketrådens
>læserbrevkasse.

Du har altså nul viden om roadpricingelektronik - eller DNA eller GPS
- siden du griber til mudderkast endda nazikortet?

Dit link er altså uforståeligt for dig selv siden du ikke forklarer
det i egne ord

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-10-10 14:48

On 2010-10-26 10:25, Bo Warming wrote:
> On Mon, 25 Oct 2010 15:04:49 +0200, Martin Larsen

[snip BW mudderkast værre end nazi]

> Dit link er altså uforståeligt for dig selv siden du ikke forklarer
> det i egne ord

Kom igen, når du har klikket på det

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-10 16:38

On Tue, 26 Oct 2010 15:48:23 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>[snip BW mudderkast værre end nazi]

>Kom igen, når du har klikket på det

Du vil eller kan altså ikke forklare på bondedansk og I EGNE ORD

Bruger du hvergang links du ikke selv kan dechifrere og forstå?

Mudderkast fra mig mod dig vil jeg ikke udelukke, når alt andet er
forgæves,

men hvor kommer nazi ind i billedet ???

Hitler var i sit testamente anerkendedende at at jødeproblemer var om
social arv og ikke bio-arv og han gik som jeg ind for overvågning idet
officerer måtte ikke låse deres rum af, for de skulle have så meget
tillid til andre SSer at de ikke ku drømme om at stjæle fra hinanden
eller læse hinandens kærestebreve

Jeg klikker, når du har antydet I EGNE ORD at linket er relevant -
hvilket selvfølgelig kræver at du ikke snobber for links du ikke selv
forstår men lader dem være en vidneførsel for hvad du selv har
formuleret

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-10 16:46

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>[snip BW mudderkast værre end nazi]

>Kom igen, når du har klikket på det

Seriøse debatører klikker aldrig på et link hvis ophavsmand ikke har
forklaret hvad det skal understøtte

Alle links du bringer har du ikke selv forstået, ser alle klart, men
hvis du copypaster de særlig relevante dele af linkets indhold, kan
det være at nogen vil fatte interesse for en evt relevans

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-10-10 17:39

On 2010-10-26 17:46, Bo Warming wrote:

> Seriøse debatører klikker aldrig på et link hvis ophavsmand ikke har
> forklaret hvad det skal understøtte

Sludder - du har fået så meget forklaring at du nu ligger og ryster som
en pisket hund over udsigt til at se noget reelt fungerende, og ikke
bare et af dine sædvanlige skizoide fantasifostre du kan tralle sorgløst
videre med ude i nattemørket. Klik så!

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-10 15:28

On Tue, 26 Oct 2010 18:39:24 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>en pisket hund over udsigt til at se noget reelt fungerende, og ikke
>bare et af dine sædvanlige skizoide fantasifostre du kan tralle sorgløst

Men har du en mod-argumentation til min nedgøring af dit links
britiske kameraløsning?

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-10-10 16:53

On 2010-10-31 15:27, Bo Warming wrote:

> Men har du en mod-argumentation til min nedgøring af dit links
> britiske kameraløsning?

Jeg vil afslutte denne sag med at fremhæve at BW ikke har den smule
ingeniør-DNA som gør det muligt at fatte tekniske spørgsmål og at A <> B

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 07-11-10 04:14

>Jeg vil afslutte denne sag med at fremhæve at BW ikke har den smule
>ingeniør-DNA som gør det muligt at fatte tekniske spørgsmål og at A <> B

Min far var sin families sorte får - og maskiningeniør
Slægtens mange præster og læger og professorer i alt andet end
ingeniørvidenskab gav ham selvtillid i social arv

Men ingen med professionel indsigt i DNA vil påstå at der findes en
korrelation mellem DNA og særlig ingeniørfærdighed

Ingen af slægtens Risø , Radiometer og IngersollRand ansatte
ingeniører gad lære sig latin efter de undslap 4 mellem på
Metropolitanskolen og at kævles om en evt modstrid mellem Machiavelli
og Tycho Brahe uden at have et ordret originalcitat fra en af dem -
heller ikke., nem det havde de for god en social arv til.

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-11-10 15:48

On 2010-11-07 04:14, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Men ingen med professionel indsigt i DNA vil påstå at der findes en
> korrelation mellem DNA og særlig ingeniørfærdighed

Dit tilfælde ville muligvis trække i den forkerte retning, HVIS ikke du
på forhånd ville blive kasseret som deltager i undersøgelse, som
småtosset mem-mystiker uden erhvervsevne.
Indsigten i DNA'ets virkninger, direkte og afledte er endnu kun i
begynderstadiet, men forøges /hele tiden/ via fordomsfri forskning.

> Metropolitanskolen og at kævles om en evt modstrid mellem Machiavelli
> og Tycho Brahe

Kun ryggesløse kværulanter ville sætte spørgsmål ved det indlysende.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 28-11-10 22:05

On Sun, 07 Nov 2010 15:48:20 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Indsigten i DNA'ets virkninger, direkte og afledte er endnu kun i
>begynderstadiet, men forøges /hele tiden/ via fordomsfri forskning.

Så kom med kilde , der er bedre end dine Wikipedia links om Tourette,
(hvor du tabte væddemål)

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-10 12:15

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>justitsmord. Din bror kunne få dig tvangsindlagt.

Martin Larsen har ikke børn i privatskole men har præcis samme
dobbeltmoral som Helle og Mette
Han gir den som lægekritisk, men når han er kommet til kort mht lovet
dokumentation om GPS og DNA den 25okt, så er han pludselig en
selvudnævnt psykiater, der om en person han ikke har mødt, kan vurdere
at tvangsindlæggelse kan ske.!
Det er selvfølgelig gængs dk.politik mudderkast, som Martin HvidSnit
Larsen plejer at holde sig fri af i dialog med mig.

Martins indsigt i psykiatri har aldrig været andet end den ng-gængse
om "tag din medicin" altså nul.
Der er to måder, man kan blive tvangsindlagt, på røde papirer hvis
voldsfarlighed og på gule hvis behandlingsindikation
Her er psykiaterne oftest nød til at få medhold fra familie der bor
sammen med den såkaldt syge - deres indfangning af patienter med lasso
blir ellers let underkendt af en dommer.
Norge var i 60erne lidt grovere og da ingeniør Arnold Juklerød
påpegede korruption i sine børns skolenævn og havde ret, så fik
lægerne hans kone med på tvang og i syv år var den uvoldelige
ingeniør indespærret på Oslohospital og fik hvidt snit altså
destruktiv hjernekirurgi der gør zombie
Martin tror, at læger ved noget om hjerner, men erfaringerne med
kirurgi e,r at kun ved store svulster er der håb om at skalpel-arbejde
på det rodede grå nervetrådsvirvar kan gøre gavn.
Efter løsladelse slog nordmanden telt op på plænen foran det
respekterede hospital og ville kun flytte hvis diagnose blev trukket
tilbage. Han blev der mange årtier og fik papir på at hans påvisning
af skolekorruption havde været helt korrekt, men frafald af diagnose
kom først efter hans død

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-10-10 14:48

On 2010-10-26 13:14, Bo Warming wrote:

> Martin Larsen har ikke børn i privatskole men har præcis samme
> dobbeltmoral som Helle og Mette
> Han gir den som lægekritisk,

At du tror at gennemleve martyrium, som Juklerød, fordi du er blevet
justitsmyrdet af /overraskende nyttig kamerateknologi/ som jeg
anbefaler, viser med tydelighed at du kun kan reddes af Sane Peter eller
røde papirer.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-10 16:28

> [...]
>justitsmyrdet af /overraskende nyttig kamerateknologi/ som jeg
>anbefaler, viser med tydelighed at du kun kan reddes af Sane Peter eller
Gad vide om du selv kan dechifrere - næppe andre kan

Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-10 02:12

On Tue, 26 Oct 2010 15:48:27 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>At du tror at gennemleve martyrium, som Juklerød, fordi du er blevet

Du har ikke evnet at svare om noget kan gør tvang sandsynligere mod
mig end dig.

Fordi min farbror smadredes af psykiaerne har jeg snakket med de mange
speciallæger i min familie og garderet mig så systemkritikernes
sandsynlge skæbne er jeg ikke i risiko for at lide

Det er måske du.

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-10-10 02:46

On 2010-10-27 03:12, Bo Warming wrote:

> Du har ikke evnet at svare om noget kan gør tvang sandsynligere mod
> mig end dig.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7247794.stm
Du prøver at ønsketænke/snakke uden om min overlegne kamera (ANPR) model
Klik BW

Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-10 09:35

On Wed, 27 Oct 2010 03:46:21 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7247794.stm

Dit svar om psykiari er om kameraer tsk tsk

>Du prøver at ønsketænke/snakke uden om min overlegne kamera (ANPR) model
>Klik BW

Din primitive , dyre og mangelfulde molboløsning er et skridt i den
rigtige retning, om end sølle . Men ligesom DNA-uvidenhed gir
bedragerisk DNA-forgudelse, så er briternes fine pionerarbejde en
forhaling af den billige, totalteffektive moderne løsning som jeg har
foreslået igenigen og som du engang afskyede pga roadpricingaspektet
men som du lader til at zoome dig ind på, langsomt.

Det er rørende billigt at sætte radiosender i alle biltage, og
gps-satelitter er tovejs, så de kan meddele politistationerne præcis
hvor hvert bilnummer er alle døgnets sekunder.
Det gir superretfærdige fartbøder og vejafgift dvs al myldretid kan
afskaffes og ingen broer vil have overbelastning, når vejafgift
justeres. så de der kan passere broen uden for myldretid, gør det.

Terroristbekæmpelse er også bedre i mit system end hos de
noverforsigtige pioner-briter. for med viden om alle bilers færden
langt tilbage i tid, kan der findes mønstre for hvornår de farligste
muslimer mødes og derefter pludselig er i terroraktion samtidig.

Du våser at at jeg sku se på Juklerød som andet end et bevis på at
psykiatri-tvang altid ville være skadelig for uvoldelige personer som
dig og mig(jeg gætter om dig)
Intet jeg skrev kan tolkes som at jeg påstår martyrium - lær at læse
Intet kantolkes som lyst til at efterleve, for det er umulig når man
som jeg har pakket sig ind og aldrig ku blive diagnosticeret som andet
end hypertym dvs verbalt hyperaktiv og det kan ikke give de røde
papirer, som du fabler om

Du har ikke og kan ikke sætte fingern på noget ved mig der peger mod
psykose, neurose, fobi, psykopati eller andet

HAr du hørt om berettiget gul-papir-tvang, noget sted, nogensinde?? ?

Hvorfor ville du ikke forpligte dig med selv at sætte egne ord på den
begejstring for den britiske dampmaskin-løsning?
Ingen aner hvorfor du kan lide den.
Overlegenhed, postulerer du - på hvilket punkt, sammenlignet med min
alt-dækkende billig-løsning uden fejlkildebehæftede dyrt opsatte
kameraer?? - som briterne er gode til at software-behandle
efterfølgende, men hvorfor gå over åen efter vand ???

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-10-10 13:38

On 2010-10-27 10:35, Bo Warming wrote:

> Dit svar om psykiari er om kameraer tsk tsk

> Din primitive , dyre og mangelfulde molboløsning er et skridt i den
> rigtige retning, om end sølle .

Negative ord uden /reel/ grund.

> Men ligesom DNA-uvidenhed gir
> bedragerisk DNA-forgudelse,

Ca 2/3

> [...]
> foreslået igenigen og som du engang afskyede pga roadpricingaspektet
> men som du lader til at zoome dig ind på, langsomt.

Vi har allerede roadpricing - benzinafgift. Skatter på alt muligt er
forkert - enig?

> Det er rørende billigt at sætte radiosender i alle biltage, og
> gps-satelitter er tovejs, så de kan meddele politistationerne præcis
> hvor hvert bilnummer er alle døgnets sekunder.

Aha, du ved ikke engang at det ikke er tovejs........

> Det gir superretfærdige fartbøder og vejafgift dvs al myldretid kan
> afskaffes og ingen broer vil have overbelastning, når vejafgift
> justeres. så de der kan passere broen uden for myldretid, gør det.

Det ville koste milliarder og ikke fungere, hvis bilindehaveren ikke
ønsker det.

> Terroristbekæmpelse er også bedre i mit system end hos de
> noverforsigtige pioner-briter

Det er jo ren fantasteri BW. Dit system findes ikke og vil aldrig virke.
Mit system findes og virker og kan nemt løbende forbedres med billig
software.

> Du våser at at

husk at trække vejret

> [...]
> som jeg har pakket sig ind og aldrig ku blive diagnosticeret som andet
> end hypertym dvs verbalt hyperaktiv og det kan ikke give de røde

Du har skrevet at Arnold var din helt.

> begejstring for den britiske dampmaskin-løsning?

Det er cutting edge løsning som virker. (2vejs gps hy hy hy hyii)

Og kombineret med elektroniske fodlænker og pindsvinestillinger af
kameraer ved ghettoer, kan politiet gøre deres arbejde uden at slippe
kaffe og wienerbrød.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-10 13:23

On Wed, 27 Oct 2010 14:38:25 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Det er jo ren fantasteri BW. Dit system findes ikke og vil aldrig virke.
>Mit system findes og virker og kan nemt løbende forbedres med billig

Også her svigter din hukommelse dig

Du har aldrig begrundet dit absurdindfald at jeg sku ku
tvangsindlægges lettere end fx du selv

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-10-10 15:54

On 2010-10-29 14:23, Bo Warming wrote:

> Også her svigter din hukommelse dig
>
> Du har aldrig begrundet dit absurdindfald at jeg sku ku
> tvangsindlægges lettere end fx du selv

Du har jo en Iago-storebror i kulissen...

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-10 04:02

On Fri, 29 Oct 2010 16:54:17 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du har jo en Iago-storebror i kulissen...

Det er meget smigrende at du har klæbehjerne om de famiilieintriger,
jeg har ladet dk.politik få indsigt i

I psykiatriens barndom da min farbror blev grundløst tvangsindlagt var
alibi for at indfange patientmateriale med lasso ofte af enkemødre og
storesøstre som daglig omgikkes familiens sorte får
insiserede at han røg på lukket afdeling
Men det er fem årtier siden jeg boede nær
enhedslisteborgmesterfaderen, min storebror, så han kan ikke skade mig

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-10-10 13:17

On 2010-10-30 05:02, Bo Warming wrote:

> [...]
> Men det er fem årtier siden jeg boede nær
> enhedslisteborgmesterfaderen, min storebror, så han kan ikke skade mig

Jeg tror du som sædvanlig foregiver vished, fordi sandheden er for ubekvem.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-10 22:28

On Sat, 30 Oct 2010 14:17:24 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jeg tror du som sædvanlig foregiver vished, fordi sandheden er for ubekvem.

Dengang for ti år siden da min bror halvhjertet forsøgte at få mig
psykiatrisk diagnosticeret via sin advokat i en arvesag, klagede jeg
tl advokatrådet der fyrede hans advokat. Siden har hans arrogante
nykker aftaget men med en søn der er borgmester anser han sig for
bevist vinder og mig som taber tsk tsk
Moderlig fabrikering af søskende jalousi var nok afgørende da min
farbror blev tvangsindlagt pr justitsmord - som psykiatere gerne
nedlader sig til, når de ikke kan skaffe sig patienter på anden måde.
Min farbror havde fire søskende der altid havde misundt ham hans høje
karakterer og favoritposition i familien.
At han blev arbejdsløs, fyret fra universitetet fik min mor til at
intrigere , og min far og især andre tre søskende var hendes villige
redskab - ret tragisk, men læger er skurke.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-10 15:05

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Og kombineret med elektroniske fodlænker og pindsvinestillinger af
>kameraer ved ghettoer, kan politiet gøre deres arbejde uden at slippe

Det er her du tænker katastrofalt galt.
Kameraer flytter ikke med forbryderen - du tror de kan overflødiggøre
politiarbejde når de er fastlås i en getto hvor forbryderne let kan
undgå at blive optaget

DØD KAT FANGER INGEN MUS - FAT DET
GPS+radiosender derimod fortæller om alle bilmordvåbenejere hvor de er
alle døgnets sekunder og husker århundreder tilbage så
staten=fællesskabet ved en masse der kan analyseres til mange fx
selvbiografiske formål

og hvorfor ikke stoppe alle færdselsuheld excl ulykkesfugluheldene`?

Nr perkerejere af hurtige biler dræber fodgængere kan vi letere udvise
når beviset er helt sikkert

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-10-10 16:08

On 2010-10-29 16:04, Bo Warming wrote:

> Det er her du tænker katastrofalt galt.

Gid du ville placere dine ufunderede indvendinger i en relevant tråd og
ikke drysse dem ud tilfældige steder...

> Kameraer flytter ikke med forbryderen - du tror de kan overflødiggøre
> politiarbejde når de er fastlås i en getto hvor forbryderne let kan
> undgå at blive optaget

Stråmand. Hvad der krimies indenfor ghettoen er ikke det vigtigste, og
er ligegyldigt hvis politi ikke tør gå derind.

> DØD KAT FANGER INGEN MUS - FAT DET

Jeg foretrækker /smarte/ mussefælder.

> [...]
> selvbiografiske formål
>
> og hvorfor ikke stoppe alle færdselsuheld excl ulykkesfugluheldene`?

Du er så naiv som en justitsminister der vil lave en lov om at alle
forbrydere straks skal melde sig i nærmeste fængsel

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 24-10-10 07:55

> [...]

> lørdag i Harat, hvor 5 helligkrigere blev sendt op til deres 72 jomfruer
> iført sprængt burka i forbindelse med selvmordsangreb på UN base.

Tjae, der er jo grunde til at burkaen [og andre »formummende«
klædedragter] er ved at blive forbudt i flere europæiske lande.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-10 15:09

On Sun, 24 Oct 2010 08:54:47 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Tjae, der er jo grunde til at burkaen [og andre »formummende«
>klædedragter] er ved at blive forbudt i flere europæiske lande.

DAnske medier var enige om at burka-forbud er GRUNDLOVSSTRIDIGT,
dengang K foreslog det
Hvordan vil de sadle om?

Politiken mener at religionslighed er en implicit del af
religionsfrihed, så vi har pligt til at bygge moskeer...

Ytringsfrihed er ret til had-ord og tros-frihed er ret til at bede i
sit hjem idet tanker er toldfri
Det er ikke ret til at bryde byplanlov om nul minarettårne hvor de
ikke klær kvarteret - har man kobberspir på hjørnet af sin
udlejnings-karre så må man ikke fjerne det uden kommunens tilladelse
udfra hævd-hensyn
Vi har hævd på kun kirker og klokkelarm