MS Windows
briani 27239
Stifinder - Flytbar disk
Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 24-10-10 15:15

Hej i min skærm og på fronten af mit Tower er den en masse kortlæsere
til diverse memorysticks. De optræder alle i stifinder når jeg lukker
stifinder op, kan disse fjernes og kun komme frem når der et sat en
media i kortlæserindgangen ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-10-10 15:24

http://www.uwe-sieber.de/usbdlm_e.html

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Rado

Dato : 24-10-10 19:01

Kig evt. på programmet her:

http://safelyremove.com/

--
Rado

We're all biased. The question is however whether we're
biased in the right or in the wrong direction...