Iphone-undgå datatrafik i udlandet?
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 23-10-10 17:44

Hej i gruppen.

Jeg har en Iphone som jeg skal have med på ferie til Egypten. Jeg vil gerne
kunne ringe fra den og sende sms, men hvordan undgår jeg at det henter mails
og bruger datatrafik fra udlandet? Datatrafikken fra/til Egypten er rimelig
dyr (som mange andre steder i udlandet).

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 23-10-10 19:01

> [...]
> henter mails og bruger datatrafik fra udlandet? Datatrafikken fra/til
> Egypten er rimelig dyr (som mange andre steder i udlandet).

Indstillinger >> Generelt >> Netværk >> Dataroaming

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 24-10-10 16:30

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> wrote in message
> Indstillinger >> Generelt >> Netværk >> Dataroaming

Hej Michael.

Tak for dit svar. Lige for at være helt sikker, så skal den stå på 0, for
ikke at bruge roaming? Og jeg kan stadig ringe og sms?

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 24-10-10 16:33

> Tak for dit svar. Lige for at være helt sikker, så skal den stå på 0, for
> ikke at bruge roaming? Og jeg kan stadig ringe og sms?

Det er helt korrekt.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 24-10-10 16:35

> Det er helt korrekt.