Kan ikke se Tv2 Sputnik eller ViasatOnDema~
Fra : Michelin

Dato : 23-10-10 03:19

Ok I skal have mange tak
For mig er de guld værd, da jeg aldrig før nu har sådan en tingest i hånden.
Jeg spurget fordi. er jeg inde på Tv2 og videre til Sputnik.
Så logger jeg ind på min konto
Vil jeg eks se Lærkevej. Så spørger Ip4 om jeg vil installere Ms Silverlight
Enten for win eller mac.
Vælger selvfølgelig Silverlight for Mac.
Men så hopper kæden af.
Jeg får en dialogboks hvor der står " Overførsel Mislykkes, Safari kan ikke
hente dette arkiv"
Har naturligvis iPhonen sat til at have fuls adgang til mit trådløse netværk
og 3G her jeg også midlertidigt aktiveret.
Men noget må jeg jo have overset, Både iTunes og iPhonen er fuld opdateret
med de sidste nye opdateringer.

Håber gruppen kaan hjælpe mig

På forhånd tak M.H

P.S Er der et dansk iPhone debat forum, hvor jeg kan stille mine dumme
begynder spørgsmål ?

Fra : Chano Andersen

Dato : 24-10-10 14:42

Den 23-10-2010 04:19, Michelin skrev:
> Jeg får en dialogboks hvor der står " Overførsel Mislykkes, Safari kan
> ikke hente dette arkiv"

Med mindre der direkte findes en version til iPhone, så vil det ikke
komme til at virke.

Grundkernen i iPhone OS er godt nok den samme som i OSX men det er så
også ca. den eneste lighed mellem de to systemer. De er vidt forskellige
mht. mulighederne for at skrive software til dem, at det er stort set
umuligt at få et OSX program til at køre på iPhone, uden at have adgang
til kildekoden.

Når det så er sagt, så tvivler jeg på, at der kommer Silverlight på
iPhone, kan ikke forstille mig andet end at det bliver holdt ude lige
som flash gør det.

- Chano Andersen

Fra : Per

Dato : 27-10-10 10:35

"Michelin" skrev i meddelelsen

[...]

Ja http://www.mobildebat.dk/forumdisplay.php?f=80

der kan du finde svar på næsten alt vedr iphone.