datamængde/trafik på iPhone4
Fra : KS

Dato : 22-10-10 18:27

Hey!

Jeg skal finde et abonnement til mn iPhone4 og er i tvivl om hvad der er
smart et tage...

Jeg skal bruge den til at snakke (max2-3timer/måneden) sms, mms.

Den form for surfing jeg vil benytte er facebook herunder oploade pics til
bl.a. facebook, lidt nyheder og kortere opslag på nettet...

Jeg synes det er en jungle at finde rundt i - så jeg mangler lidt hjælp.
Prismæssigt >200kr/måneden - hvis det overhovedet er muligt.

på forhånd tak
Mvh
Kenneth

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 22-10-10 18:51

KS skrev:

> Jeg synes det er en jungle at finde rundt i - så jeg mangler lidt hjælp.
> Prismæssigt >200kr/måneden - hvis det overhovedet er muligt.

(Du mener vel “< 200 kr/måned”, går jeg ud fra.)

BiBoB med data-abo er vel noget af det billigste. Bemærk at der ikke
er opkaldsafgift.

· https://www.bibob.dk/

Mon ikke der er en eller anden side hvor man kan taste sit forventede
forbrug ind og få en liste og udbydere i fx prisrækkefølge?

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : KS

Dato : 22-10-10 22:00

"Klaus Alexander Seistrup" <klaus@seistrup.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mon ikke der er en eller anden side hvor man kan taste sit forventede
> forbrug ind og få en liste og udbydere i fx prisrækkefølge?

hehe ja sgu da >/<.....
jeg ser lige på bibob.... tak for hurtig respons---
mvh
Kenneth

Fra : Ivar

Dato : 22-10-10 22:25

Klaus Alexander Seistrup skrev:

> (Du mener vel “< 200 kr/måned”, går jeg ud fra.)

> BiBoB med data-abo er vel noget af det billigste. Bemærk at der ikke
> er opkaldsafgift.

Ja, 50 kr for 1 GB data pr. måned, og lave takster, burde det kunne
holdes under 150 kr. Telmore har tilsvarende priser.

> Mon ikke der er en eller anden side hvor man kan taste sit forventede
> forbrug ind og få en liste og udbydere i fx prisrækkefølge?

Det tror jeg ikke. Teleselskaberne er reelt ikke interesseret i,
at man kan sammenligne for let mellem de forskellige udbydere.

Ivar Magnusson

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 23-10-10 08:40

Ivar skrev:

> Det tror jeg ikke. Teleselskaberne er reelt ikke interesseret
> i, at man kan sammenligne for let mellem de forskellige udbydere.

Vi har noget der kan minde om ytringsfrihed her i landet, og om
teleselskaberne synes om det eller ej er irrelevant.

· http://borger.itst.dk/verktojer/teleguide
· http://www.telepriser.dk/
· http://www.infoni.dk/mobil.php (nede i skrivende stund)

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 23-10-10 17:50

"KS" <kennedFJERN@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg synes det er en jungle at finde rundt i - så jeg mangler lidt hjælp.
> Prismæssigt >200kr/måneden - hvis det overhovedet er muligt.

Hej.
Hos CBB får du 1 GB datatrafik gratis de første 6 måneder, derefter koster
det 49 kr. om måneden, for 1 GB. Du betaler ikke abonnement, men det koster
så 69 øre i min. 19 øre for sms. Jeg er godt tilfreds med det. (jeg har ikke
haft det så længe).

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 23-10-10 17:52

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> wrote in message
Glemte at skrive at der findes flere abonnementer, men prøv at se her
https://www.cbb.dk/mobil/priser-og-vilkaar/generelle-priser/