gem et word
Fra : Brother Tuck

Dato : 22-10-10 17:24

?Hej NG.

Hvordan gemmes filer på min Iphone 4 ?
Jeg vil gerne gemme word, excel og Pdf filer på den

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 22-10-10 18:30

"Brother Tuck" <HenningXX@XXlegaard.dk> skrev i en meddelelse
> ?Hej NG.
>
> Hvordan gemmes filer på min Iphone 4 ?
> Jeg vil gerne gemme word, excel og Pdf filer på den

Nu skal jeg lige forstå, hvad du vil!

Vil du åbne, lave og editere wordfiler på din iPhone 4?
Så skal du ha fat i et tredieparts program på iTunes f.eks Office2, der
lader dig oprette og editere doc og docX og XLS (excel)

Vil du derimod bruge telefonen som drev så er programmer som Air Sharing og
Discover Pro en løsning, hvor du kan bruge telefonen som drev via Wifi.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk