MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows Live Essentials 2011 som vigtig op~
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 22-10-10 15:22

Hej,

Som det også tidligere er nævnt i gruppen, er Windows Live Essentials 2011
nu kommet som en "vigtig" opdatering, men installerer den bare hele pakken,
eller opdatere den kun de dele jeg selv har installeret i forvejen? Jeg
bruger kun Mail og Photo Gallery og har ikke lyst til at få installeret alle
de andre ting, med mindre jeg selv vælger det.

mvh Frank

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-10-10 15:46

"Frank K. Jensen" <frank-sletdette@sletdette-indbakke.com> skrev i
meddelelsen
> nu kommet som en "vigtig" opdatering, men installerer den bare hele
> pakken, eller opdatere den kun de dele jeg selv har installeret i
> forvejen?

Du får lov til at vælge undervejs - alle dele er markeret, men du får
lejlighed til at fjerne markeringen ved de dele, som du ikke ønsker.

Jan

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 22-10-10 17:31

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Du får lov til at vælge undervejs - alle dele er markeret, men du får
> lejlighed til at fjerne markeringen ved de dele, som du ikke ønsker.

Ok, det lyder godt. Jeg ville bare være sikker på, at man også gjorde det,
når man installere det igennem Windows update.

Mange tak,
mvh Frank