MS Windows
briani 27239
Hvordan sender jeg Ctrl-Alt-Del med musen?~
Fra : fjerndette

Dato : 22-10-10 13:57

Hej

Jeg kører Windows XP via TeamViewer (Fjernskrivebord)
Jeg kan ikke sende Ctrl-Alt-Del med taste-tryk...

kan man med musen i XP lave Ctrl-Alt-Del og se åbne programmer og
processer...?

Hilsen
Carsten
carjuth

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-10-10 14:02

fjerndette <"cjt(fjerndette)"@callisto-fjerndette.dk> crashed Echelon
writing news:2eednYgKKPiDF1zRnZ2dnUVZ8v6dnZ2d@giganews.com:

> Jeg kører Windows XP via TeamViewer (Fjernskrivebord)
> Jeg kan ikke sende Ctrl-Alt-Del med taste-tryk...

I TeamViewers menu kan du vælge at sende dette taste tryk

--
Bjarke Andersen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-10-10 14:28

Bjarke Andersen skrev::
> fjerndette<"cjt(fjerndette)"@callisto-fjerndette.dk> crashed Echelon
> writing news:2eednYgKKPiDF1zRnZ2dnUVZ8v6dnZ2d@giganews.com:

> I TeamViewers menu kan du vælge at sende dette taste tryk

Og alternativt kan man højreklikke på proceslinjen og vælge
Jobliste.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Omfattende brugerguide for begyndere om ubuntu Linux:

Fra : fjerndette

Dato : 22-10-10 15:07

> Og alternativt kan man højreklikke på proceslinjen og vælge Jobliste.

Nå ja, selvfølgelig!
Super
Tak

Fra : fjerndette

Dato : 22-10-10 22:27

> Og alternativt kan man højreklikke på proceslinjen og vælge Jobliste.

Tak for tip, men hvordan virker det der tastetryk ?

Fra : Chano Andersen

Dato : 22-10-10 22:52

Den 22-10-2010 15:27, Kim Ludvigsen skrev:
> Og alternativt kan man højreklikke på proceslinjen og vælge Jobliste.

Eller også åbner man joblisten med CTRL+SHIFT+ESC, i stedet for den
besværlige omven med CTRL+ALT+DEL...

- Chano Andersen

Fra : fjerndette

Dato : 22-10-10 15:07

> I TeamViewers menu kan du vælge at sende dette taste tryk

Hvoprdan sender jeg tastetryk i TeamViewer?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-10-10 18:42

fjerndette <"cjt(fjerndette)"@callisto-fjerndette.dk> crashed Echelon
writing news:K8KdnRk8Fs44B1zRnZ2dnUVZ7ssAAAAA@giganews.com:

> Hvoprdan sender jeg tastetryk i TeamViewer?

Du sender ikke tastetryk!!!

Klik på menuen Actions og vælg CTRL+ALT+Delete. Den udfører tastetrykket på
maskinen.

Hvis der er tale om det ikke virker så tjek TeamViewer KB:
http://kortlink.dk/teamviewer/89fm

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Andersen