MS Windows
briani 27239
Polymethylmethacrylat
Fra : Allan Vebel

Dato : 21-10-10 23:36

Hej Lise!

Jeg har søgt på polymethylmethacrylat (akryl
eller PMMA) og har også fundet en masse.

Jeg har bare ikke fundet hvor man køber produktet,
kun de enheder der er lavet af det.

Det kan tilsyneladende ikke købes i Danmark, kun
noget man kan lave kunsigte negle af - det kan jeg
ikke bruge til så meget

Der er enkelte hobbyforretninger der leverer et
eller andet i små portioner, men det er svært at
vide hvad det er.

Kan du finde noget der kan bruges til mit formål?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Mcwm

Dato : 22-10-10 00:44

Den 22-10-2010 00:36, Allan Vebel skrev:
> [...]
> eller andet i små portioner, men det er svært at
> vide hvad det er.
>
> Kan du finde noget der kan bruges til mit formål?

Hvis du nu fortalte lidt om "dit formål" eller i det mindste hvilke
mængder "dit formål" kræver

Så bliver lise måske heller ikke forvirret over din MAIL!

Venligst
Mcwm

Fra : Erik Olsen

Dato : 22-10-10 08:37

Allan Vebel wrote:

> [...]
> ikke bruge til så meget
>
> Der er enkelte hobbyforretninger der leverer et
> eller andet i små portioner, men det er svært at

Der er masser at få i Danmark i form af plader, stænger, rør og
granulat.

Et eksempel er RIAS http://www.rias.dk/. Søg efter teknisk plast.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Ole C

Dato : 22-10-10 08:41

Erik Olsen skrev blandt andet:

> Der er masser at få i Danmark i form af plader, stænger, rør og
> granulat.
>
> Et eksempel er RIAS http://www.rias.dk/. Søg efter teknisk plast.

Og det bruges i Windows?

--
vh
Ole C

Fra : Erik Olsen

Dato : 22-10-10 08:51

Ole C wrote:

> Og det bruges i Windows?

Næh, det er en hardwareting som f. eks. til fysiske vinduer. Men der er
desværre mange som har svært ved den rette brug af grupperne.

Fra : Ole C

Dato : 22-10-10 10:15

Erik Olsen skrev blandt andet:

> Næh, det er en hardwareting som f. eks. til fysiske vinduer. Men der
> er desværre mange som har svært ved den rette brug af grupperne.

Og folk behøver jo heller ikke sætte sig ind i brugen, hvis de alligevel får
et svar.
I øvrigt er der tale om en privat mail, der af uransagelige årsager er
havnet her i gruppen....

--
vh
Ole C

Fra : Kurd

Dato : 22-10-10 12:03

"Ole C" <mail@olec.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> får et svar.
> I øvrigt er der tale om en privat mail, der af uransagelige årsager er

Hr. Vebel har sikkert været i gang med en reparation af en Medion-computer
med garanti og mod betaling. Det får han meget tid til at gå med - skriver
han ofte.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-10-10 14:07

Eftersom det er hans arbejde giver det god mening at han både bliver
betalt og bruger meget tid på det, så jeg ser ikke lige formålet med
din kommentar.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Ole C

Dato : 22-10-10 14:19

Kurd skrev blandt andet:

> Hr. Vebel har sikkert været i gang med en reparation af en
> Medion-computer med garanti og mod betaling. Det får han meget tid
> til at gå med - skriver han ofte.

LOL

--
vh
Ole C

Fra : Allan Vebel

Dato : 23-10-10 21:09

Kurd skrev:

> Hr. Vebel har sikkert været i gang med en
> reparation af en Medion-computer med garanti
> og mod betaling. Det får han meget tid
> til at gå med - skriver han ofte.

Jamen, det drejer sig kun om at hjælpe folk i
nød - det er jeg rigtig god til.

What else do you need?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 22-10-10 08:45

Og hvad har det med Windows at gøre???

Jørgen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-10-10 11:29

Jørgen Sørensen skrev:

> Og hvad har det med Windows at gøre???

Overså du "Hej Lise"? Det er en smutter.

--
Bertel

Fra : Allan Vebel

Dato : 23-10-10 12:18

Bertel Lund Hansen skrev:

> Overså du "Hej Lise"? Det er en smutter.

Ja, det var en smutter - det blev lidt sent, den
aften.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk