MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vigtig opdatrering på Vista
Fra : Jack

Dato : 19-10-10 18:11

Er der andre end mig, der har modtaget besked om, at der var 1 vigtig
opdatering der ventede. Blot for, at konstatere, at det var Windows Live
Essentials ??? Hvordan kan den lige pludselig være vigtig ????
Det har altid stået som valgfri, og jeg har aldrig hentet det ...

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-10-10 19:17

Jack skrev:

> Hvordan kan den lige pludselig være vigtig ?

Hvorfor opfører Microsoft sig som de gør?

--
Bertel

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-10-10 21:23

Jeg har kun set nye definitioner der, ikke selve programmet. Er du
sikker på at en anden ikke har hentet det?

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jack

Dato : 19-10-10 22:54

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
> Jeg har kun set nye definitioner der, ikke selve programmet. Er du
> sikker på at en anden ikke har hentet det?
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Øøø ikke forstået, det er ikke security essentials men live essentials. Det
er ca 158 Mb, hvis jeg lige husker rigtigt. Lusket måde at få folk til at
instalerer det på, HVIS det er det, det går ud på

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-10-10 11:11

Min fejl.
Jeg kan forestille mig at Live essentials er blevet flyttet til
"Important" fordi mange nye brugere af Windows 7 er forvirret over at
der ikke er en mail klient installeret fra start som de er vant til.
Hvis det er blevet flyttet til "Critical" vil jeg finde det
kritisabelt.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Carl Drud

Dato : 19-10-10 21:39

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> writes:

> Jeg har kun set nye definitioner der, ikke selve programmet. Er du
> sikker på at en anden ikke har hentet det?

Hvilket program i Live Essentials er der definitioner til?

http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Live_Essentials

--
Carl

Fra : scootergrisen

Dato : 20-10-10 11:50

Hvis du tager alle beskeder fra windows seriøst så kan du jo ikke
fortage dig andet. "Din computer er i fare". "Vigtige opdateringer".
"Læd lige denne her licens aftale... på 10000 ord". "Husk dit og husk
dat". "Du skal genstarte computeren nu eller springer den i luften om
lidt... vil du mindes om dette om 1, 2 eller 3 sekunder".
Fuck hvor får man meget ubrugelig infomation fra windows.

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-10-10 20:46

scootergrisen skrev:

> Hvis du tager alle beskeder fra windows
> seriøst så kan du jo ikke fortage dig andet.
> "Din computer er i fare"

Jamen, jeg kender fint de typer der ignorerer
al den slags - det er de maskiner der nu står
på mit værksted med forskellige beskeder
på arbejdssedlen:

Kan ikke starte, virusinfektion, falsk antivirus,
en masse popup-vinduer, kan ikke gå på nettet,
og mange andre ting.

I mange tilfælde er installationen befængt med
et eller andet, fordi brugeren ignorerer en
advarsel

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : cykelsmeden

Dato : 21-10-10 08:14

> [...]
> opdatering der ventede. Blot for, at konstatere, at det var Windows Live
> Essentials ??? Hvordan kan den lige pludselig være vigtig ????

Yep!
> Det har altid stået som valgfri, og jeg har aldrig hentet det ...

og det har jeg så [desværre] nu ;(

//finn