MS Windows
briani 27239
Windows i sort/hvid
Fra : Kert Rats

Dato : 19-10-10 12:10

Når jeg i min Windows XP SP3 trykker på Start-knappen efterfulgt af klik på
Luk computeren, så bliver min skærm (gradvis) sort/hvid. Kan man aktivere
denne sort/hvid-funktion på anden vis, således at man kan have Windows
kørende og vise skærmbilledet i sort/hvid?

Venligst

Kert Rats

Fra : Mcwm

Dato : 19-10-10 12:38

Den 19-10-2010 13:09, Kert Rats skrev:
> [...]
> denne sort/hvid-funktion på anden vis, således at man kan have Windows
> kørende og vise skærmbilledet i sort/hvid?

Google foreslår;

http://forum.soft32.com/win4/setup-Windows-XP-grayscale-mode-ftopict233922.html

Venligst
Mcwm

Fra : Kert Rats

Dato : 19-10-10 16:31

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse

> Google foreslår;
>

> http://forum.soft32.com/win4/setup-Windows-XP-grayscale-mode-ftopict233922.html
>
> Venligst
> Mcwm

Tak for tippet. Det var ny viden for mig.
Men det bringer ikke min skærm i sort/hvid-tilstand - kun delvis. Der er
stadig felter med farve.

Mon andre har et bud på, hvordan jeg kan få min Windows til at fremstå helt
i sort/hvid?

Venligst

Kert Rats

Fra : Laziter

Dato : 19-10-10 19:34

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i meddelelsen
> [...]
> aktivere denne sort/hvid-funktion på anden vis, således at man kan have
> Windows kørende og vise skærmbilledet i sort/hvid?

Hvis din grafikkort tillader det, så justér på farveopsætningen.
I nVidias kontrolpanel kan man justére på noget der hedder 'Digital
Vibrance'.
Sættes den helt i bund, så er det hele i sort/hvid.
Hvordan det fungerer på andre grafikkort ved jeg ikke, men prøv dig frem.

Mvh
Benjamin