Forsk i lort og pis, dvs udryd inkontinent~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-10 08:08

Forsk i lort og pis, dvs udryd inkontinentes skam og ble-tortur
Mødres pottetræning er koblet til samvittighedens programmering i vor
kultur, så når senile bliver lugtende udstødes de som var de
uansvarlige smittespredere
De renlighedshysteriske kvinder,har aldrig fattet at ikke én sygdom i
det seneste 1½ århundrede har kunne forklares ved manglende toiletter
eller sjusket brug af dem, med følgende uvæsentlige undtageser: .
1853-kolera-epidemien og måske lidt polio i 1952 , før vaccinen,
skabte problemer som ultra-pligtopfyldelse pr børneopdragelseslydighed
ku ha mindsket. Og i 1999 dømtes en københavnsk kinesisk kok for
salmonella-overførsel via kødmad pga manglende håndvask efter
toiletbesøg, og sådant er måske forekommet årligt,
Men hetzen mod sjatpissere er helt uden gavn, for urin har aldrig
overført sygdom udenfor troperne, hvor den teoretisk postulerede
risiko er om promille af promille af infektionerne

RATIONEL HÅNDTERING AF URIN.
Påvirk aldrig de inkontinente til ble-brug når bortses fra
familiefester og lign hvor pinlige uheld ku opleves katastrofalt.
Påvirk dem til at gå i nederdel, så urinering let kan ske i kop der
tømmes i køkkenvask, toilet, have el lign.
Hvis sengebunden immobilisering og der kun er hjælp fra plejere, der
sjofler deres job og ikke følger på toilet el lign, så er bleer og
stiklagener heller ikke nødvendige. Skid i emballage, der smides ud
til afsides rum hvor lugt, indtil lorten kommer i udendørs
affaldskontainer, ikke opdages. Det er nemt at lægge plastpose el lign
omkring afføringen, så lugt kun når ud i lokalet efter flere døgns
gæring (i hedebølge : et døgns gæring).
ET SJÆLDNERE PROBLEM: FÆKALIER
De rigtig dovne tryghedsnarkomaner og stomipatienter kan evt gøre lort
(incl diarre) lugtløs pr varme i et minut pr toaster el lign eller pr
mel der afvander og halveret vandmængde gir minimal mængde levende
bakterier dvs minimal lugt. Jeg har udviklet rutiner der gør det
molboagtigt tidssspilde at gå på toilettet, når lortning - og dermed i
det hele taget.
Pga hudsvamprisiko bla. er BLE-tvang en ækel tortur.
Mine eksperimenter med opvarmning har aldrig givet lortelugt i rummet
og er stilet mod ulandsforhold hvor mangel på lugtfri ,tør
lorte-kunstgødning er årsag til halverede afgrøder. Men danske gamle
ku som jeg opleve sjovt "Silvan-gør-det-selv-projekt" i at være
videnskabelig fornuftsstyret og doven som jeg.
Mine eksperimenter har aldrig skabt lugt fra mig eller mit hjem, når
bortses fra nogle få fortidige fejlslagne forsøg, som gæster kan lugte
fordi lugtmolekyler bindes til hjemmets porøse overflader i lang tid.