Hvilken religion vil passe dig bedst?
Fra : DagensVits

Dato : 18-10-10 06:37

Er du i tvivl?

Vil du vide, hvilken religion vil passe dig bedst?

Svaret er i skemaet her (billede):

<http://www.dagensvits.com/hvilken-religion-vil-passe-dig-bedst/>

--
Yo!

Cylle

Få DagensVits i din postkasse: http://www.dagensvits.com

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 18-10-10 17:04

Den 18-10-2010 14:37, DagensVits skrev:
> Er du i tvivl?

Nope.

> Vil du vide, hvilken religion vil passe dig bedst?
> Svaret er i skemaet her (billede):
> <http://www.dagensvits.com/hvilken-religion-vil-passe-dig-bedst/>

Jeg endte sørme med at blive muslim. Humus er godt og sundt...

Synd der ikke var mulighed for at skrive kommentarer, men super skema.
Særligt den med scientologer var rigtig god.

Henrik Blunck
Ugens Vitser - http://ugensvitser.blogspot.com
Familiebloggen - http://www.blunck.dk/blog/

Fra : Dybbøl

Dato : 18-10-10 22:27

Den 18-10-2010 18:04, Henrik V Blunck skrev:

> Nope.

> Jeg endte sørme med at blive muslim. Humus er godt og sundt...

Jamen, du er jo osse i træning med det der med at zappe tro og religion!

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 19-10-10 00:16

Den 18-10-2010 23:26, Dybbøl skrev:
> Jamen, du er jo osse i træning med det der med at zappe tro og religion!

Det var et humoristisk indslag - og en sjov undersøgelse.

Men Piet Hein havde jo ret. Nogle kan ikke skelne mellem spøg og alvor,
og så er der ikke langt fra ignorancens platform til perfiditet...

Henrik Blunck
Familiebloggen -> http://www.blunck.dk/blog

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-10-10 17:28

DagensVits skrev den 18-10-2010 14:37:
> Er du i tvivl?
>
> Vil du vide, hvilken religion vil passe dig bedst?
>
> Svaret er i skemaet her (billede):

ganske fornøjeligt.

Jeg har for et par år siden set et tilsvarende skema for om
kopimaskinen, når den er gået i stykker og derefter om det er din skyld
hhv. kan spores til det er din skyld. og afhængig af ens svar, så er
man enten fyret, skal betale for reparationen eller heldig.....det sjove
er så, at uanset hvad man svarer, så ender man med enten at blive fyret
eller betale for reparationen.

Mon det er nogen af jer som kan finde skemaet/tegningen?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til