Restaurantforslag i København søges
Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 18-10-10 15:36

Kære gruppe.

Mangler lidt inspiration - hvor skal jeg invitere kæresten hen næste gang?

Pris-niveau - ca. 750 per kuvert.

--
Jeppe Vestergaard, Roskilde

Fra : Kim Schulz

Dato : 18-10-10 18:28

On Mon, 18 Oct 2010 16:35:49 +0200
"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> wrote:

> Kære gruppe.
>
> Mangler lidt inspiration - hvor skal jeg invitere kæresten hen næste
> gang?
>
> Pris-niveau - ca. 750 per kuvert.

Tjek spiseliv.dk de har mange gode anbefalinger/anmeldelser synes jeg.

kim

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-10-10 19:34

Jeppe Vestergaard skrev den 18-10-2010 16:35:
> Kære gruppe.
>
> Mangler lidt inspiration - hvor skal jeg invitere kæresten hen næste gang?
>
> Pris-niveau - ca. 750 per kuvert.

Hvad køkken er vi i retning af?

Europæisk? (gerne mere specifik)
Asiatisk? (gerne mere specifik)
..
..
..
..
..

Hvis du kan/vil slippe lidt mere og kan li' italiensk, så er l'altro på
Christianshavn et besøg værd.

Og noget andet? hvilke restauranter har I været på?

sagt med andre ord: hvad har du prøvet? I hvilken retning ønsker du
ikke hhv. netop inspirationen?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-10 08:09

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> skrev i en meddelelse
> Kære gruppe.
>
> Mangler lidt inspiration - hvor skal jeg invitere kæresten hen næste gang?
>
> Pris-niveau - ca. 750 per kuvert.

Hej Jeppe
Skal det være autentisk fransk - så:
http://www.lolivier.dk/index.html

Det er bare så lækker mad... - og et udvalg af gode vine til rimelige
priser -

MVH L

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 20-10-10 06:31

Tak for forslagene. Jeg burde nok have været mere konkret med mine ønsker -
men vi ente med at vælge Salt, hvor vi skal ind på fredag .

--
Jeppe Vestergaard, Roskilde