Officielle billeder af Saab 9-4X.
Fra : Henrik B.

Dato : 18-10-10 16:35

Så er der udsendt officielle billeder - og spec's - på den kommede Saab
9-4X. Den vil blive introduceret på det Nordamerikanske marked, til maj.
Europa lanceringen følger august 2011. Første årgang vil få enten en
265-hestes 3,0-liters V6 n/a, eller en 2,8-liters turbo med 300 Hk - også
kendt fra Saab 9-3 / 9-5. Dieseludgaver vil følge. Den vil kunne fåes med
for- eller firehjulstræk.

http://www.saabklub.dk/Forums/viewtopic.php?f=3&t=83

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-10 16:52

> [...]
> kendt fra Saab 9-3 / 9-5. Dieseludgaver vil følge. Den vil kunne fåes med

De burde bruge lidt penge på at hyre en designer.
SsangYong Rodeus er nok det eneste, jeg kan komme i tanker om, der er mindre
vellykket af udseende.

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : .J.S...

Dato : 18-10-10 17:05

"Frodo Nifinger" <jnisnabelatdcadsl.dk> wrote in message

> "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> De burde bruge lidt penge på at hyre en designer.
> SsangYong Rodeus er nok det eneste, jeg kan komme i tanker om, der er
> mindre vellykket af udseende.

Subaru har også en model som er grimmere

Men det er tydeligt det er vigtigt med en muskuløs front til det amerikanske
marked i stil med Dodge caliber og andre.

Fra : Martin [6000]

Dato : 18-10-10 17:42

> Så er der udsendt officielle billeder

Ikke værst.. bestemt blandt de pæne af slagsen. Men så heller ikke mere..
der er noget over den bagende der ikke helt spiller...

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : Henrik B.

Dato : 18-10-10 17:45

> "Martin [6000]" skrev i meddelelsen

> Ikke værst.. bestemt blandt de pæne af slagsen. Men så heller ikke mere..
> der er noget over den bagende der ikke helt spiller...

Skal ses i virkeligheden. )

Fra : Martin [6000]

Dato : 18-10-10 17:44

> De burde bruge lidt penge på at hyre en designer. SsangYong Rodeus er
> nok det eneste, jeg kan komme i tanker om, der er mindre vellykket af
> udseende.

Ahhh... så spænder dit repertoire ikke ret bredt... Der er _mange_ andre
som er meget mindre vellykkede.

eller.. var det en af de dersens SAAB-provokationer der er oppe i tiden
herinde?

Fra : Martin [6000]

Dato : 18-10-10 17:53

> Skal ses i virkeligheden. )

Sådan er det tit så det vil ikke overraske mig.

Fra : Martin [6000]

Dato : 18-10-10 18:02

> Den er rigtig fræk i virkeligheden...

Det fortalte jeg hende også i går... *rofl*

Fra : Martin [6000]

Dato : 18-10-10 19:17

> har du da købt en 9-4x ?

Tom ..ffs....

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-10-10 20:58

"Henrik B." skriver:

> Så er der udsendt officielle billeder

Hvorfor er det at A-stolpen absolut skal være sort?

Det falder langt fra i min smag at have sådan et "halvtag ud over
førerkabinen".

Klaus

Fra : Ole Sørensen

Dato : 18-10-10 21:03

> Hvorfor er det at A-stolpen absolut skal være sort?
>
> Det falder langt fra i min smag at have sådan et "halvtag ud over
> førerkabinen".

Til gengæld er der håndtag på taget der får den til at ligne en
dametaske ...
Grimt!

Fra : Henrik B.

Dato : 18-10-10 21:22

> "Klaus D. Mikkelsen" skrev i meddelelsen
>
> Hvorfor er det at A-stolpen absolut skal være sort?
>
> Det falder langt fra i min smag at have sådan et "halvtag ud over
> førerkabinen".

Det er et forsøg på at immitere "cockpit" taget på Aero-X, som slet ikke har
en A-stolpe:
http://www.marcadecoche.com/images/Saab-Aero-X11.jpg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-10-10 21:41

"Henrik B." skriver:

> Det er et forsøg på at immitere "cockpit" taget på Aero-X, som slet ikke har
> en A-stolpe:

Sjovt, så minder det mig nu mest om en Skoda Fabia
http://germancarscene.com/wp-content/uploads/skoda-fabia-sport-2-12-07.jpg

Eller en Suzuki Swift
http://images.thetruthaboutcars.com/2009/06/suzuki-swift-600.jpg

KLaus

Fra : Henrik B.

Dato : 18-10-10 21:48

> "Klaus D. Mikkelsen" skrev i meddelelsen

> Sjovt, så minder det mig nu mest om en Skoda Fabia
> http://germancarscene.com/wp-content/uploads/skoda-fabia-sport-2-12-07.jpg

Ja, lagde godt mærke til, den anden dag, at Skoda har luret til Saab Aero-X
også. )
Blot har Skoda misset det med farvelægningen af sidespejlene. *LOL*

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-10-10 21:59

"Henrik B." skriver:

> Ja, lagde godt mærke til, den anden dag, at Skoda har luret til Saab Aero-X
> også. )

LOL

Klaus

Fra : søren brix

Dato : 19-10-10 10:19

> [...]
> kendt fra Saab 9-3 / 9-5. Dieseludgaver vil følge. Den vil kunne fåes med

flot vogn

det er dejligt at se andet en det "sikre (og kedelige ) toyota design.."

men måske det mest ligner en skoda roomster på steorider...

mvh

Søren

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 19-10-10 10:27

On Tue, 19 Oct 2010 11:18:34 +0200, søren brix <jennyogsoren@mail.dk>
wrote:

> [...]
>
>det er dejligt at se andet en det "sikre (og kedelige ) toyota design.."
>
>men måske det mest ligner en skoda roomster på steorider...

Hvordan skal man få dit første udsagn til at harmonere med dit sidste
ditto?

Det forekommer mig lige så vanskeligt som at synes at den der SAAB er
bare i nærheden af at være pæn.

--

Venlig hilsen
Folmer