Er det en Mercedes med en bird catcher?
Fra : Petersen Michael

Dato : 17-10-10 17:44

Den sølvfarvede øse der ses et par gange, hvad er det for et køretøj?

http://www.youtube.com/watch?v=MGbI6nXbCjk&p=45A03707630828CA&playnext=1&index=10

Michael Petersen

Jeg vil hellere have en dag med kampe, end en uden, med en masse tuden.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-10-10 20:45

Den 17-10-2010 18:43, Petersen Michael skrev:
> Den sølvfarvede øse der ses et par gange, hvad er det for et køretøj?
> http://www.youtube.com/watch?v=MGbI6nXbCjk&p=45A03707630828CA&playnext=1&index=10

Kunne godt ligne en SLC fra midt i '70'erne.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 17-10-10 21:03

"Petersen Michael" <petersen_michael@den gyldne måge mail.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:4cbb27c0$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Den sølvfarvede øse der ses et par gange, hvad er det for et køretøj?

Det er nok en Mercedes W126 coupe, der er ombygget til cabriolet - altså en
S-klasse. Fra tid til anden er der een til salg på mobile.de, men der er ik
mange af dem -> www.youtube.com/watch?v=gUKw5v592uM

Fra : Petersen Michael

Dato : 18-10-10 15:30

Mogens (K) wrote:
> [...]
> altså en S-klasse. Fra tid til anden er der een til salg på
> mobile.de, men der er ik mange af dem ->

Tak til Finn og Mogens