MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
ConvertxtoDVD
Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 17-10-10 18:08

Jeg har anskaffet convertXtoDVD men får en fejlmelding
"Video enkoder kunne ikke initialiseres" hvad er det for et codes jeg
skal have fat i?

Fra : Peter

Dato : 18-10-10 01:25

"Steen Mikkelsen" <sfm@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har anskaffet convertXtoDVD men får en fejlmelding
> "Video enkoder kunne ikke initialiseres" hvad er det for et codes jeg skal
> have fat i?

Gå ind på: http://www.free-codecs.com/download/k_lite_mega_codec_pack.htm

og download Mega codec Pack, installer den uden at ændre på noget.

PeterB

Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 21-10-10 19:49

Den 18-10-2010 02:25, Peter skrev:
> [...]
>
> Gå ind på: http://www.free-codecs.com/download/k_lite_mega_codec_pack.htm
>
> og download Mega codec Pack, installer den uden at ændre på noget.

Det løser ikke mit problem..