TV2 finder undskylder for Sohn
Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-10 02:20

TV2 finder undskylder for Sohn
Fra universiteterne kan man finde eksperter i alt når man er
medie-chef,partisk og kreativ.
TV2news fandt et fjols der havde så ondt af det fattige kommunistparti
i Sohns formandstid, at han forklarede at russerpengene var
"nødvendige og kærkomne"

Det var de også da Aksel Larsen og "Laksko" og pomadehåret håbede på
gentagelse af Tjekkoslovakiets kup og fastholdt partiprogram om
voldelig ændring af dansk grundlov .
Målet helliger midlet - på det punkt er Sohn konsistent

Sohn siger "hvad kan jeg gøre" når afsløringerne vælter ned over ham.
Han kan fortælle sandheden.

I dag får alle partier pamperpenge og har råd til alt - dengang
krævedes idealisme. Men det undskylder ikke skjulte russerpenge.

Fra : TBC

Dato : 18-10-10 05:47

On 17 Okt., 03:19, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> I dag får alle partier pamperpenge og har råd til alt - dengang
> krævedes idealisme. Men det undskylder ikke skjulte russerpenge.

Korrekt, og i dag er det de borgerlige partier der skæpper flest penge
i kampagnekassen.

Så moral kan være godt hvis man har den, mens dobbeltmoral i dagens
landskab som reglen bare ville dømme én selv skyldig.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-10-10 14:43

On Mon, 18 Oct 2010 04:46:42 -0700 (PDT), TBC wrote:

> [...]
>
> Så moral kan være godt hvis man har den, mens dobbeltmoral i dagens
> landskab som reglen bare ville dømme én selv skyldig.

Der er en kæmpe forskel på om de penge man giver kommer fra egen lomme,
eller andres lommer.