Bedste bilkøb, 40-50.000 kr, til
Fra : Henrik H.

Dato : 16-10-10 17:19

Hejsa

Vi er en familie på 4 med halvstore børn, som kigger efter ny brugt bil...

Jeg kan godt bruge nogle bud på "bedste bilkøb" i prisklassen 40-50.000
kr. på biler, som generelt er driftsikre, stadig har nogle år i sig og
ikke kræver alt for megen service....

Kørselsbehovet er ca. 15.000 km pr. år.

På forhånd tak for alle forslag.... Henrik

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 17-10-10 08:00

"Henrik H." <h1rik@hans1.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jeg kan godt bruge nogle bud på "bedste bilkøb" i prisklassen 40-50.000
> kr. på biler, som generelt er driftsikre, stadig har nogle år i sig og

Så ska du jo nok ha fundet dig noget Toyota eller
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Skoda-Octavia-1,6-LX-5d_ID693001825.htm

Fra : Klaus G.

Dato : 18-10-10 15:23

> Så ska du jo nok ha fundet dig noget Toyota eller
> http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Skoda-Octavia-1,6-LX-5d_ID693001825.htm
12år gammel bil og har kun kørt 52.000km. Daaamn!

--
Klaus G.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 18-10-10 16:36

"Klaus G." <webmaster@seth-enoch.dk> skrev i meddelelsen

> 12år gammel bil og har kun kørt 52.000km. Daaamn!

Ja det ka da vist ikke gå stærkt nok med at ta den i øjesyn IMO !!

Fra : hanzen

Dato : 18-10-10 18:24

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse
> "Klaus G." <webmaster@seth-enoch.dk> skrev i meddelelsen

> Ja det ka da vist ikke gå stærkt nok med at ta den i øjesyn IMO !!

Den må være utrolig kedelig at køre.
--

hilzen
hanzen

Fra : TDN

Dato : 17-10-10 12:30

> [...]
> ikke kræver alt for megen service....
>
> Kørselsbehovet er ca. 15.000 km pr. år.
>
> På forhånd tak for alle forslag.... Henrik

En Toyota Avensis, der løbende er blevet rustbeskyttet, masser af plads og
stabil som få.

Mvh
Thomas

Fra : Henrik H.

Dato : 18-10-10 12:28

> En Toyota Avensis, der løbende er blevet rustbeskyttet, masser af plads
> og stabil som få.
>
> Mvh
> Thomas

Vores mekaniker har netop 2 Avensis stående, hvoraf den ene har han selv
ejet... Så det må vi hellere kigge nærmere på