MS Windows
briani 27239
Mb indhold i mapper
Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 16-10-10 12:52

Jeg savner at kunne se hvor mange Mb der er i en folder med under mapper
- findes der en plugin til Windows 7 stifinder eller findes der et andet
program der ligner med denne funktion

Fra : Martin Ploug

Dato : 16-10-10 13:00

Den 16-10-2010 13:52, Steen Mikkelsen skrev:
> Jeg savner at kunne se hvor mange Mb der er i en folder med under mapper
> - findes der en plugin til Windows 7 stifinder eller findes der et andet
> program der ligner med denne funktion

Måske kan Folder Size bruges?
http://www.mindgems.com/products/Folder-Size/Folder-Size.html

der står noget om det et stykke nede på nedenstående side.
http://tinyurl.com/2u28bh3

Fra : Ole C

Dato : 16-10-10 13:01

Steen Mikkelsen skrev blandt andet:

> Jeg savner at kunne se hvor mange Mb der er i en folder med under
> mapper - findes der en plugin til Windows 7 stifinder eller findes
> der et andet program der ligner med denne funktion

For eksempel TreeSize:
http://www.jam-software.com/freeware/index.shtml
Lægger sig som et punkt i højrekliksmenuen, når man er i Stifinder

--
vh
Ole C

Fra : cykelsmeden

Dato : 16-10-10 15:34

> [...]
> Jeg savner at kunne se hvor mange Mb der er i en folder med under mapper
> - findes der en plugin til Windows 7 stifinder eller findes der et andet

Er det kun mig som ikke forstår spørgsmålet?

Højreklik, egenskaber og man får det totale diskforbrug, antal filer og
antal mapper ???

//finn

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-10 16:02

Den 16-10-2010 16:33, cykelsmeden skrev:

> Er det kun mig som ikke forstår spørgsmålet?
>
> Højreklik, egenskaber og man får det totale diskforbrug, antal filer og
> antal mapper ???
>
> //finn
Nej jeg undrede mig også

Fra : Ole C

Dato : 16-10-10 16:31

cykelsmeden skrev blandt andet:

> Højreklik, egenskaber og man får det totale diskforbrug, antal filer
> og antal mapper ???

Men ikke den enkelte mappes størrelse.
Se screenshot på det link jeg sendte...

--
vh
Ole C

Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 16-10-10 17:48

Den 16-10-2010 17:31, Ole C skrev:

> Men ikke den enkelte mappes størrelse.
> Se screenshot på det link jeg sendte...

Måske har jeg ikke forklaret det ordentligt. Jeg har tidligere haft et
program der ligner Stifinderen, men med en række andre funktioner bla.
visning af mappe størrelser

Fra : Ole C

Dato : 16-10-10 19:45

Steen Mikkelsen skrev blandt andet:

> Måske har jeg ikke forklaret det ordentligt. Jeg har tidligere haft et
> program der ligner Stifinderen, men med en række andre funktioner bla.
> visning af mappe størrelser

Ok. Søg på Google efter "File Manager". Der er mange af dem....

--
vh
Ole C

Fra : Per

Dato : 17-10-10 14:57

Steen Mikkelsen wrote:

> Måske har jeg ikke forklaret det ordentligt. Jeg har tidligere haft et
> program der ligner Stifinderen, men med en række andre funktioner bla.
> visning af mappe størrelser

Glary utilities - et rigtig godt program.

http://www.glarysoft.com/products/utilities/glary-utilities/

Gratis

/ Per

Fra : Max

Dato : 17-10-10 15:55

Hej Finn

> Højreklik, egenskaber og man får det totale diskforbrug, antal filer
> og antal mapper ???

Med folder size står det direkte ved siden af folderen, en gåde
hvoirfor det ikke allerede er implementeret i filhåndteringen
for mange år siden.

Max