Windows7 mobil?
Fra : Hjorth

Dato : 13-10-10 20:59

Jeg har iPhone 3GS men overvejer at skifte til en
anden telefon, hvor jeg kan bruge musikken uden
at skulle gennem Itunes, men også muligheden
for at arbejde med filer mv. som i Windows.

Jeg kunne falde for HTC'en med Windows7.

Har i allerede nu kommentarer til styresystemet
eller den nævnte telefon?
Jørgen

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 13-10-10 23:16

"Hjorth" <j.hjorth@os.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> for at arbejde med filer mv. som i Windows.
>
> Jeg kunne falde for HTC'en med Windows7.
>
> Har i allerede nu kommentarer til styresystemet

Windows mobile7 ser meget spændende ud som styresystem

Ulempen indtil viderere er der meget få tilgængelige Apps.

Må jeg ha lov at anbefale, at du istedet jailbreaker din telefon, så du kan
overføre Musik og Apps udenom Itunes
Og så kigger nærmere på Office2 fra Appstore.
Med den kan du lave wordfiler (Doc og docX) og Excel (XLS)

Endnu bedre kigge på Iphone 4, hvor iPod delen er suverænt meget bedre end i
3G og noget bedre end 3Gs.
Den har tilmed et brilliant kamera, både stilllbillede og video (iMovie er
ret genialt)
Med Ip4 får du også en 4x lup, spejl, og kraftig LED-lommelygte. i 3in1 App.
Skærmen er for vild! og "double tab to zoom" gør browsing til en leg. (kom
vist med IOS 4.1 og virker også til en vis grad på 3G og 3Gs) med den høje
opløsning på skærmen

Med hensyn til kontorarbejde, så er Iphone også foreløbigt den eneste, der
har mulighed for en komplet dansk-engelsk ordbog (Gyldendal) og tysk-dansk
og spansk-dansk, fransk-dansk m.fl.
Jebbelo er også kun kommet til Iphone - Speech to speech oversættelse,
engelsk-spansk, engelsk-kinesisk, engelsk-kinesisk, engelsk-irakisk,
engelsk-japansk indtil videre

Foreløbigt er IOS 4 også det styresystem, der har bedst implementation af
virksomheders behov, men jeg er ret sikker på, at Windows Mobile 7 ret
hurtigt vil gøre IOS 4 rangen stridig på det felt.
Trods alt MS' hjemmebane.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Anders Majland

Dato : 14-10-10 13:34

> [...]
> virksomheders behov, men jeg er ret sikker på, at Windows Mobile 7 ret
> hurtigt vil gøre IOS 4 rangen stridig på det felt.

Og så måske ikke alligevel - Windows 7 er vist med bell&whistles til privat
brug ...

http://www.version2.dk/artikel/16565-vil-du-langtids-sikre-brug-windows-mobile