Nokia E51 Viser nummer i stedet for navn
Fra : Lars Clement

Dato : 13-10-10 19:42

Hej Gruppe
min Nokia E51 viser nummer i stedet for navn på opkald. Det er kun på nogle
opringninger, men selv om nummeret bliver lagt ind igen, viser den stadig
kun nummer. Det gælder kun enkelte i min telefonbog..
hvad gør jeg ?
--
venligst

Lars Clement

indsætmitefternavn@hejlsnet.dk

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 13-10-10 20:49

Hej Lars.

Am 13.10.2010 20:41, schrieb Lars Clement:
> [...]
> nogle opringninger, men selv om nummeret bliver lagt ind igen, viser den
> stadig kun nummer. Det gælder kun enkelte i min telefonbog..

Har du flere indlæg med det samme nummer ... eller de samme x cifre ved
enden? Hvis så, så véd mobilen ikke, hvilket navn skal vises og
foretrækker så at vise nummeret.

HTH

Mvh.

Rainer

Fra : Lars Clement

Dato : 19-10-10 14:41

"Rainer Schöbe" <news.rainer@schoebe.eu> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Har du flere indlæg med det samme nummer ... eller de samme x cifre ved
> enden? Hvis så, så véd mobilen ikke, hvilket navn skal vises og

Tak for rådet. Det tjekker jeg lige