Dial-up automatisk
Fra : ThomasT

Dato : 07-08-01 21:22

Kan man få sin forbindelse (adsl, teledanmark) til selv at "ringe op". Når
man tænder sin pc?

Jeg skal bruge det til nær jeg sidder i stuen med den bærbare. Så jeg er fri
for at gå ind og ringe op på den stationære.

Jeg har Slået "dial-on-demand" til, men det virker åbentbart ikke. Jeg ville
selvfølgelig helst at det kom til at virke. Så hvis du ved hvorfor det ikke
virker, ville jeg meget gerne vide hvad jeg skal gøre.

Jeg bruger Win 2000 (stationær) og win 98 (bærbar).

Hilsen
Thomas T

Fra : Bille1948

Dato : 07-08-01 21:45

Jamen, når du er på ADSL, så er du jo på nettet hele tiden gennem dit
netkort.

Jeg skal i hvert fald ikke "ringe op" - hverken fra bærbar eller
stationær.

Jeg har Outlook til at ligge i startgruppen (Win98), og når jeg starter
PCén, så hen den den selv E-mail, og går på nettet.

Ole P. Bielefeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : ThomasT

Dato : 07-08-01 21:45

Ved teledk skal man af en eller anden årsag "ringe op" til en server. Jeg
ved godt at ved andre har man fast adgang.

Fra : Bille1948

Dato : 07-08-01 22:02

Jamen, jeg har også TeleDK, så der bør da ikke være nogen forskel fra
mig til dig???

Eller?

Ole

http://www.kandu.dk/

Fra : ThomasT

Dato : 07-08-01 22:08

???????
Kommer der ikke sådan et opkaldsvindue når du logger på? Ligesom ved et godt
gammeldags modem.

ThomasT

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 07-08-01 22:18

"ThomasT" <thth@pc.dk> skrev i en meddelelse
> ???????
> Kommer der ikke sådan et opkaldsvindue når du logger på? Ligesom ved et
godt
> gammeldags modem.
>

> ThomasT

Det er kun på nogle NetExpress med ATM kort der virker på den måde.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk

Fra : S. Andersen

Dato : 07-08-01 22:15

> [...]
> ???????
> Kommer der ikke sådan et opkaldsvindue når du logger på? Ligesom ved et

Thomas .. du har ATM (NE1).. de andre har NE2 eller BB|ADSL !

Fra : Bille1948

Dato : 07-08-01 22:22

Jeg har ikke set det endnu.

Hvordan skal det se ud?

Jeg har "kun" haft det en måned, så det kan da være, det kommer.

Hvad ved jeg?

Ole

http://www.kandu.dk/

Fra : Andreas

Dato : 08-08-01 18:55

On Tue, 7 Aug 2001 23:07:45 +0200, "ThomasT" <thth@pc.dk> wrote:

>???????
>Kommer der ikke sådan et opkaldsvindue når du logger på? Ligesom ved et godt
>gammeldags modem.

Det bruger man ikke ved TDC Bredbånd | ADSL - der er man online i det selvsamme
øjeblik computeren er tændt.

Der må være tale om en anden slags abonnement - evt. Netexpress som vist slet
ikke har noget med TDC at gøre.

Såvidt jeg ved er det Tele Danmark Internet der står bag.

<.....>

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas