Årtes bil i Danmark - ér afgjort.
Fra : Henrik B.

Dato : 14-10-10 12:11

Det blev Ford C-Max:
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1431263.ece

Og som jeg tidligere har skrevet, kan man ikke bruge kåringen til en skid!
Dette bekræftes også i artiklen:

"Taktik med i spillet

Der går meget taktik i den på Årets bil, og hvis man som journalist ved at
en bil vil vinde, men ikke ønsker at den skal vinde, sørger man for ikke at
stemme på den i de indledende runder.

Det var Mikkel Thomsagers taktik, da han i går undlod at stemme på C-Max,
selvom han er glad for bilen.

- Ford C-Max repræsenterer for mig et ordinært valg, selv om der ikke er
tvivl om, at det er en fin bil. "

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Jensen

Dato : 14-10-10 05:55

On 14 Okt., 13:11, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:
> Det blev Ford C-Max:http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1431263.ece
>
> Og som jeg tidligere har skrevet, kan man ikke bruge kåringen til en skid!

Men havde det derimod været en SÅB, der vandt...

Fra : Henrik B.

Dato : 14-10-10 12:57

> "Jensen" skrev i meddelelsen

> Men havde det derimod været en SÅB, der vandt...

Så havde det stadig ikke være ten skid bevendt...!
Det er ligesom EISA indenfor elektronik - det er også en joke.

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-10 15:40

"Jensen" <nondesperado@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og som jeg tidligere har skrevet, kan man ikke bruge kåringen til en skid!

Men havde det derimod været en SÅB, der vandt...

-------

Der er stadig en del kriterier der stemmes og vælges ud fra og Ford'en
havde åbenbart flest plusser på de fleste punkter, hvorfor bilen vandt.
God til Alfa Romeo, deres Julietta kom ind som pæn to'er.