Krager og Ravne!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-10-10 13:35

Der har vret fyldt med dem et stykke tid!!
her i Kjellerup!

Lagde mrke til dem for et stykke
tid siden over ved Humlehaven hvor jeg boede fr!

Nogle gange er der en enkelt nede p grsplnen,
(jeg tror den krer opklaring)

Jeg har har forklaret dem der er ingen hr her og
dermed heller ingen jne!

Men eftersom at de benbart vill have mine
(hvis de kunne f fat i dem), S bruger jeg deres istedet

Min Brainstem foretrkker ogs den lsning!

Men det er ikke ndvendigt!

Peter ser det hele! Men det er rart med et backup system!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-10-10 15:08

On Tue, 12 Oct 2010 14:35:05 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]
> her i Kjellerup!

> Lagde maerke til dem for et stykke
> tid siden over ved Humlehaven hvor jeg boede foer!

> Nogle gange er der en enkelt nede paa graesplaenen,
> (jeg tror den koerer opklaring)

> Jeg har har forklaret dem der er ingen haere her og
> dermed heller ingen oejne!

> Men eftersom at de aabenbart vill have mine
> (hvis de kunne faa fat i dem), Saa bruger jeg deres istedet

> Min Brainstem foretraekker ogsaa den loesning!

> Men det er ikke noedvendigt!

> Peter ser det hele! Men det er rart med et backup system!

Naa ja, TIA