Selvmord på internet
Fra : Martin Larsen

Dato : 12-10-10 12:29

En svensker hængte sig selv i webcamera-show.
http://jp.dk/udland/europa/article2211511.ece

Jeg synes at det er OK at folk er /lidt/ exhibitionistiske helt ind i døden.
Men jeg forstår ikke med hvilken begrundelse politiet kan lukke for
kommentarer i et chatforum. Er Sverige totalitært? Var den offentlige
orden og forestillingen om det svenske folkehjem truet?

Mvh
Martin

Fra : Vidal

Dato : 12-10-10 12:34

Den 12-10-2010 13:28, Martin Larsen skrev:
> [...]
> i et chatforum. Er Sverige totalitært? Var den offentlige orden og
> forestillingen om det svenske folkehjem truet?

Sverige viser vejen for Danmark.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-10-10 14:40

On 2010-10-12 13:34, Vidal wrote:

> Sverige viser vejen for Danmark.

Hm, jeg kunne godt forestille mig at Vidal slet ikke ville kunne nøjes
med at lukke ét forum...

Mvh
Martin

Fra : Vidal

Dato : 12-10-10 15:41

Den 12-10-2010 15:40, Martin Larsen skrev:

> Hm, jeg kunne godt forestille mig at Vidal slet ikke ville kunne nøjes med at
> lukke ét forum...

Dine forestillinger dækker som sædvanligt ikke virkeligheden.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-10-10 16:01

On 2010-10-12 16:40, Vidal wrote:

> Dine forestillinger dækker som sædvanligt ikke virkeligheden.

Er det noget Jesus har fortalt dig?

Mvh
Martin

Fra : Vidal

Dato : 12-10-10 22:30

Den 12-10-2010 17:00, Martin Larsen skrev:

> Er det noget Jesus har fortalt dig?

Nej, det demonstrerer du selv i indlæg efter indlæg.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-10-10 23:38

On 2010-10-12 23:30, Vidal wrote:

> Nej, det demonstrerer du selv i indlæg efter indlæg.

Her er måske nok nogle som ser uden at se, og hører uden at høre.

Mvh
Martin

Fra : Vidal

Dato : 13-10-10 09:23

Den 13-10-2010 00:38, Martin Larsen skrev:

> Her er måske nok nogle som ser uden at se, og hører uden at høre.

Sådan kunne man måske godt beskrive mange af dine indlæg.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-10-10 11:49

On 2010-10-13 10:23, Vidal wrote:

> Sådan kunne man måske godt beskrive mange af dine indlæg.

Og også en del der taler uden at sige noget.

Mvh
Martin

Fra : Vidal

Dato : 13-10-10 12:45

Den 13-10-2010 12:49, Martin Larsen skrev:

> Og også en del der taler uden at sige noget.

Er dit indlæg her et af dem?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-10-10 13:44

On 2010-10-13 10:23, Vidal wrote:

> Sådan kunne man måske godt beskrive mange af dine indlæg.

Kan du med Jesu hjælp give en vurdering af den åndelige rigdom i dine
svar her?

Mvh
Martin

Fra : Vidal

Dato : 13-10-10 14:58

Den 13-10-2010 14:44, Martin Larsen skrev:

> Kan du med Jesu hjælp give en vurdering af den åndelige rigdom i dine svar her?

Nu skal du få en forestilling fra mig: Jeg forestiller
mig, du er/har været tilknyttet en fundamentalistisk,
kristen-agtig sekt, hvor den slags spørgsmål giver mening.

Er det en forkert forestilling?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-10-10 15:08

On 2010-10-13 15:58, Vidal wrote:

> Nu skal du få en forestilling fra mig: Jeg forestiller
> mig, du er/har været tilknyttet en fundamentalistisk,
> kristen-agtig sekt, hvor den slags spørgsmål giver mening.
>
> Er det en forkert forestilling?

OK - så svar dog med eller uden Jesu hjælp. Det er valgfrit. Jeg havde
fået det måske urigtige indtryk, at du virkede lidt betrængt.

Fra : Vidal

Dato : 13-10-10 15:15

Den 13-10-2010 16:07, Martin Larsen skrev:

> OK - så svar dog med eller uden Jesu hjælp. Det er valgfrit. Jeg havde fået det
> måske urigtige indtryk, at du virkede lidt betrængt.

Det ved jeg ikke, om jeg er. Det er efterhånden nogle indlæg
siden, jeg har kunnet forbinde dine indlæg med andet end en
alternativ virkelighed.

Så måske har du ret. Men det skal du ikke være ked af.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-10-10 15:49

On 2010-10-13 16:14, Vidal wrote:

> Det ved jeg ikke, om jeg er. Det er efterhånden nogle indlæg
> siden, jeg har kunnet forbinde dine indlæg med andet end en
> alternativ virkelighed.
>
> Så måske har du ret. Men det skal du ikke være ked af.

Kan du med [eller uden] Jesu hjælp give en vurdering af den åndelige
rigdom i dine svar her?

Fra : Vidal

Dato : 13-10-10 20:34

Den 13-10-2010 16:49, Martin Larsen skrev:

> Kan du med [eller uden] Jesu hjælp give en vurdering af den åndelige rigdom i
> dine svar her?

Som antydet finder jeg dit spørgsmål uden mening.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-10-10 23:43

On 2010-10-13 21:33, Vidal wrote:

> Som antydet finder jeg dit spørgsmål uden mening.

Kan du indkredse lidt nærmere hvor det glipper?

Fra : Vidal

Dato : 14-10-10 10:19

Den 14-10-2010 00:42, Martin Larsen skrev:

> Kan du indkredse lidt nærmere hvor det glipper?

Nemt.

Du skriver: Hm, jeg kunne godt forestille mig at Vidal slet ikke ville
kunne nøjes med at lukke ét forum.

Jeg svarer, "Dine forestillinger dækker som sædvanligt
ikke virkeligheden." Efter et par gennemløb fører det til
spørgsmålet fra dig: "Kan du med Jesu hjælp give en vurdering
af den åndelige rigdom i dine svar her?"

Og det kan jeg ikke med nogens hjælp gøre. Spørgsmålet
giver ingen mening.

Jeg kan se, det i en eller anden forstand piner dig, jeg er
åbenlys kristen og du forsøger at køre på det. Det opnår du
intet med.

Jesus siger: Salige er I, når man på grund af mig håner jer og forfølger jer og
lyver jer alt muligt ondt på. Fryd jer og glæd jer, for jeres løn er stor i
himlene; således har man også forfulgt profeterne før jer.

Så dine ord sætter mig på linje med profeterne og giver mig
stor løn i himlen.

Derfor fryder og glæder det mig, hver gang Jens Bruun, du
eller Patruljen følger den vej. Kør I blot videre!

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-10-10 12:11

On 2010-10-14 11:18, Vidal wrote:

> [...]
> intet med.
>
> Jesus siger: Salige er I, når man på grund af mig håner jer og forfølger

Ah, du ser dig selv som en slags Jesus (en mere beskeden og uprætentiøs
naturligvis) der står på helligdommens tinde og bliver fristet til at
hoppe i afgrunden, hvis du forsøger at besvare spørgsmålet om hvor det
glipper.

Jamen så er du vel lovligt undskyldt...

Fra : Vidal

Dato : 14-10-10 13:55

Den 14-10-2010 13:10, Martin Larsen skrev:

> [...]
> afgrunden, hvis du forsøger at besvare spørgsmålet om hvor det glipper.

LOL

Man taler om, at nogen læser en given tekst, som fanden
læser biblen. Ikke engang det, kan du. Din udlægning af
tekststykket kan man, hvis man er meget venlig, allerhøjst
betegne som frie associationer, ikke af det skriftsted,
jeg citerer, men tilsyneladende af hele NT.

Det bestyrker min opfattelse om, at dine forestillinger som
vanligt ikke dækker virkeligheden, hvilket var min oprindelige
påstand. At jeg reagere, som min religion foreskriver det,
betyder selvfølgeligt ikke, jeg tror, jeg er Jesus. Så ville
alle kristne tro, de var Jesus. Jeg tvivler på, du kan finde
nogen uden for det psykiatriske system, der tror det.

Jeg trækker min formodning om. at du tilhører eller har
tilhørt en eller anden obskur retning af kristendommen,
tilbage. Undskyld.

> Jamen så er du vel lovligt undskyldt...

Er du også det? Hvis det var dumhed, der fik dig til at
skrive sådan, var du vel undskyldt. Men det vil du vel
ikke vedgå?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-10-10 02:28

On 2010-10-14 14:54, Vidal wrote:

> [...]
> alle kristne tro, de var Jesus. Jeg tvivler på, du kan finde
> nogen uden for det psykiatriske system, der tror det.

Jeg må indrømme at din såkaldte "dækning af virkeligheden" (er du i en
sekt hvor der dyrkes hieros gamos) kan jeg slet ikke hamle op med. -
Vaya con Dios.

Fra : Vidal

Dato : 15-10-10 10:52

Den 15-10-2010 03:27, Martin Larsen skrev:

> Jeg må indrømme at din såkaldte "dækning af virkeligheden"

Det handler om, hvor mange, der deler din opfattelse af verden.
Efter mit skøn er det få, måske med undtagelse af folk i denne
gruppe.

> (er du i en sekt

Nej, jeg tilhører folkekirken.

> hvor
> der dyrkes hieros gamos)

Det tror jeg ikke, selv om den jødiske skabelsesberetning måske
kan tolkes i den retning, så er det ikke noget der dyrkes i den
danske folkekirke.

> kan jeg slet ikke hamle op med.

Det er, fordi du hele tiden twister det, vi diskuterer.

- Vaya con Dios.

Tak. Gad vide, hvem du egentligt spadserer rundt med.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-10-10 12:56

On 2010-10-15 11:51, Vidal wrote:
> Den 15-10-2010 03:27, Martin Larsen skrev:
>
> Det er, fordi du hele tiden twister det, vi diskuterer.

Diskuterede du noget?

Fra : Vidal

Dato : 15-10-10 13:17

Den 15-10-2010 13:56, Martin Larsen skrev:

> Diskuterede du noget?

Ja, din opfattelse af verden.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-10-10 18:26

On 2010-10-15 14:17, Vidal wrote:

> Ja, din opfattelse af verden.

Er det fordi brudekjolen snærer, du leder efter splinter hos andre og
glemmer alt om god debatkultur?

Fra : Mendoza

Dato : 14-10-10 15:55

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> jer og lyver jer alt muligt ondt på. Fryd jer og glæd jer, for jeres løn
> er stor i himlene; således har man også forfulgt profeterne før jer.

Siger han virkelig det? Hahhahhahhhhaaaaaaaaaaaaaa

> Så dine ord sætter mig på linje med profeterne og giver mig
> stor løn i himlen.

Jamen så held og lykke med det!

> Derfor fryder og glæder det mig, hver gang Jens Bruun, du
> eller Patruljen følger den vej. Kør I blot videre!

Amen!

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-10 22:50

On Tue, 12 Oct 2010 17:00:42 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Er det noget Jesus har fortalt dig?

Svenskernes helt ukritisable debatindlæg på internettet om
folkehjemmets exhibitionistiske filmede selvmord bør fremme indførsel
af adgang til lægelig aktiv dødshjælp a la hollændernes - og det er
hastesag.

Måske mange titusinder sosuer bliver arbejdsløse hvis det helvede de
har skabt på plejejem og som pga kedsomhed overgår kz-lejres fører til
masse-selvmord. So be it.

Fra : Martin

Dato : 13-10-10 03:53

On 12 Okt., 16:40, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Dine forestillinger dækker som sædvanligt ikke virkeligheden.

Hvis virkelighed...... Din eller de ca 6 mia andre der findes.
Det er dejligt at sidde med lukkede øjne og rationalisere sig frem til
at virkeligheden virkelig er helt anderledes end virkeligheden i
virkeligheden er, ikke? Specielt når man kan bekræftes af
religionsfæller i små fora.

Mvh
Martin

Fra : Vidal

Dato : 13-10-10 12:49

Den 13-10-2010 11:53, Martin skrev:

> [...]
> Det er dejligt at sidde med lukkede øjne og rationalisere sig frem til
> at virkeligheden virkelig er helt anderledes end virkeligheden i

Det er sjældent at finde personer, der accepterer andre
virkeligheder, end deres egen. Du er en af dem. Tillykke.

> Specielt når man kan bekræftes af
> religionsfæller i små fora.

Jeg skriver mere i denne gruppe end i dine 'små' fora. Desuden
er det svært at finde reelle meningsfæller i dk.livssyn.kristendom.

Vi har alle vor egen lille hest at hyppe.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 14-10-10 02:42

On 13 Okt., 10:23, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Sådan kunne man måske godt beskrive mange af dine indlæg.

Mange ???

Hvad med - samtlige - det havde været mere beskrivende for realiteten.

Fra : Vidal

Dato : 14-10-10 10:22

Den 14-10-2010 10:41, Patruljen skrev:

> Mange ???

Jeg er en rimelig mand.

> Hvad med - samtlige - det havde været mere beskrivende for realiteten.

ML har faktisk sommetider skrevet utroligt morsomme indlæg.
Desværre skorter det lidt på det på det seneste.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-10-10 12:48

> [...]
> lukke for kommentarer i et chatforum. Er Sverige totalitært? Var den
> offentlige orden og forestillingen om det svenske folkehjem truet?

Du er virkelig syg i bøtten. Du har lært mig af Bo Warming i din lærlingetid
hos ham.

Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krigsdeltagelse(r) NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Peter Heide

Dato : 13-10-10 00:17

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i meddelelsen news:uVXso.22599$W96.9451@newsfe08.iad...
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Du er virkelig syg i bøtten. Du har lært mig af Bo Warming i din
> lærlingetid hos ham.

Kim har ret. Syntes også det er ret sygt, at udstille sig selv ifbm sådan en
handling. Der er sgu nogle af deltagerne i fb-chatforum der må sidde tilbage
med et traume efter den oplevelse.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-10-10 04:37

Peter Heide <salute@vip.dk> wrote:

> [...]
> i meddelelsen news:uVXso.22599$W96.9451@newsfe08.iad...

> Kim har ret. Syntes også det er ret sygt, at udstille sig selv ifbm sådan en

Det er i det hele taget sygt at begå selvmord.

Og sygt at se det på nettet, uden at kontakte politiet ...

Der er tilsyneladende en del unge mennesker der har udviklet voyeurisme.
Unge mennesker? Jeg tvivler på at der har været voksne mennesker »til
stede« til den seance.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Heide

Dato : 13-10-10 00:19

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kommentarer i et chatforum. Er Sverige totalitært? Var den offentlige
> orden og forestillingen om det svenske folkehjem truet?

De har sgu da ikke lukket af for noget somhelst :
https://www.flashback.org/t1322408

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-10-10 01:18

On 2010-10-13 01:19, Peter Heide wrote:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> De har sgu da ikke lukket af for noget somhelst :
> https://www.flashback.org/t1322408

Det er hvad der står i artiklen...

Fra : Peter Heide

Dato : 13-10-10 01:46

> Det er hvad der står i artiklen...

Det passer så ikke.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-10-10 11:59

On 2010-10-13 02:46, Peter Heide wrote:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det passer så ikke.

Det tror jeg nu nok.

Mvh
Martin

Fra : Peter Heide

Dato : 13-10-10 12:53

> Det tror jeg nu nok.

Duer sgu da ret dum. Har du ikke checket linket ?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-10-10 13:12

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

Peter Heide skrev bl.a. til Martinse-dumse-numsen:

> Duer sgu da ret dum.

Min kommentar: Kan du ikke konstatere en nyhed i stedet for ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-10-10 13:31

On 2010-10-13 13:53, Peter Heide wrote:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Duer sgu da ret dum. Har du ikke checket linket ?

Nej. Hvis det er for indviklet kort at fortællle hvori dit "bevis"
består, så har du næppe noget.

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-10-10 13:38

> Nej. Hvis det er for indviklet kort at fortællle hvori dit "bevis"
> består, så har du næppe noget.

Alle kommentarerne til hans selvmord ligger frit tilgængeligt. Det er også
helt fint at de gør det. Så kan folk se at der findes lige så afstumpede
personer som du er. Der burde linkes til det her over hele internettet
oversat til alverdens sprog, således at de folk som har skrevet kommentarer
til denne her tragedie som opfordrer den stakkels mand til at begå sit
selvmord kan hænges maksimalt ud over hele verden som de lede svin de er.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-10-10 13:41

On 2010-10-13 14:37, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Alle kommentarerne til hans selvmord ligger frit tilgængeligt. Det er også
> helt fint at de gør det.

Har du også undersøgt post mortem tidsstemplerne?

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-10-10 13:57

> Har du også undersøgt post mortem tidsstemplerne?
>
> Mvh
> Martin

De belastende kommentarer ligger der, Martinsebasse.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-10-10 14:01

On 2010-10-13 14:57, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> De belastende kommentarer ligger der, Martinsebasse.

Nøh - det havde du ikke tænkt på...

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-10-10 14:15

> Nøh - det havde du ikke tænkt på...

Der står rigeligt på den side.

Fra : Peter Heide

Dato : 13-10-10 21:38

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Nej. Hvis det er for indviklet kort at fortællle hvori dit "bevis" består,
> så har du næppe noget.

Du er alene dum : du er en idiot.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-10-10 23:45

On 2010-10-13 22:37, Peter Heide wrote:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Du er alene dum : du er en idiot.

Og du er psykopat

Fra : Peter Heide

Dato : 14-10-10 17:05

> Og du er psykopat

bedre at være psykopat end en idiot.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-10-10 10:30

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> bedre at være psykopat end en idiot.

Jamen hvem i alverden har dog fortalt dig at Martinsebassemansen ikke
opfylder begge kriterier ?

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-10 20:09

On Wed, 13 Oct 2010 02:18:08 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det er hvad der står i artiklen...

Politiet er sippede og gider ikke læse loven

De bryster sig af at gøre borgerne glade og det er nok et flertal af
borgerne der på kort sigt vil kalde det ulækker at se selvmord

Når nogen ringer at jeg er bukseløs , fordi jeg altid kun bruger
nederdel som der jo er KjoleOle dom for er legalt i butikker mm

så rykker de ud og mener jeg er usømmelig, men straffer ikke for
chefen ved at hans bavl ikke holder ved en domstol