Killinger med i pension ??
Fra : PT

Dato : 07-08-01 20:35

Vores prægtige hunkat har beriget os med endnu et kuld killinger, uden
særlig hensyntagen til vores ferieplaner.
Hun plejer at være i pension når vi er ude at rejse i længere tid, men nu
har hun altså 4 killinger, som vil være 5 uger gl. når vi rejser på to ugers
ferie. Kan hun have dem med i pension - eller går hun helt fra snøvsen, når
der nu er andre katte i nærheden. Ville det være bedre at lade hende være
alene hjemme med killingerne, og så få nogen til at komme og fodre daglig?
Hun er vant til at færdes frit ude og inde; ellers var det jo heller ikke
gået som det er.

Hilsen
Pia & Per.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 07-08-01 21:03

Jeg ville lade kattene blive hjemme og så have en der kommer et par gange om
dagen.

Undskyld men her kommer det sædvanlige: Har I overvejet at kastrere???

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : PT

Dato : 07-08-01 21:31

Nina, tak for svar.
Ja, vi har overvejet kastraktion - og har frafaldet indtil videre.

P&P

Nina El Falaki <cats@feca.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:WMXb7.28$uI6.3017@news000.worldonline.dk...

Fra : Nina El Falaki

Dato : 08-08-01 00:41

Må jeg spørge hvorfor I har frafaldet kastration?

Fra : PT

Dato : 08-08-01 21:34

Fordi
1) det er en uigenkaldelig beslutning
2) det er et relativt vidtgående indgreb anatomisk og fysiologisk
3) hun må gerne få killinger

Den aktuelle problemstilling udspringer af dårlig planlægning og *vores*
behov for ferie. Det er vores ansvar, og nu er vi altså havnet i en
situation hvor et godt råd vil være velkomment.

Så tak for positiv interesse.

Det er ikke et princip at vi er imod kastraktion, men indtil videre har vi
ikke syntes at det var det rigtige.

hilsen P+P

Nina El Falaki <cats@feca.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aZ_b7.141$uI6.16775@news000.worldonline.dk...

Fra : Ern Yoka

Dato : 07-08-01 21:11

Ahemmmmm........har I overvejet at få hende steriliseret?!

Nå men når nu skaden ER sket vil jeg lade hende blive hjemme, selvfølgelig
kun hvis hun uhindret kan gå ud og ind (eller kun være inde, men det er vel
osse synd når hun er vant til at kunne komme ud...)

Hilsen
Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com