blue-tooth ml iPhone 4 og Mac?
Fra : thohei

Dato : 08-10-10 01:01

Er det rigtig forstået at der ikke er nogen muligheder for at uveksle
filer via blue-tooth ml. iPhone 4 og en Mac?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-10-10 20:26

thohei <heinesen@mail.dk> wrote:

> Er det rigtig forstået at der ikke er nogen muligheder for at uveksle
> filer via blue-tooth ml. iPhone 4 og en Mac?

Det er korrekt*

Hvad vil du gerne udviksle ?

/thomas

* du kan sikkert hvis du jailbraeker din phone ..

Fra : thohei

Dato : 09-10-10 00:41

> Det er korrekt*
>
> Hvad vil du gerne udviksle ?
Jamen, fx bare et foto eller noget.
Også i forhold til ældre maskiner som ikke kan køre ny iTunes, ville
det være en hjælp.
Jeg har ikke kigget nok på det til at finde ud af om der findes andre
måder end iTunes at lægge filer over på iPhone. Hvad med billeder og
dokumenter fx? Det må jeg lige kigge på.

Og så virkede det meget, meget nemmer at kunne synkronisere sin
kalender og adressebog med et enketl tryk på en knap end at skulle
kable maskiner op, vente på iTunes åber osv.
Og igen, nu kan jeg altså ikke længer synkronisere kalender med gamle
maskiner.

Thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-10-10 13:26

> [...]
> måder end iTunes at lægge filer over på iPhone. Hvad med billeder og
> dokumenter fx? Det må jeg lige kigge på.

Det gør der ikke ...

> Og så virkede det meget, meget nemmer at kunne synkronisere sin
> kalender og adressebog med et enketl tryk på en knap end at skulle
> kable maskiner op, vente på iTunes åber osv.

Det er der MobileMe og Exchange Activesync kommer ind i billedet ..

> Og igen, nu kan jeg altså ikke længer synkronisere kalender med gamle
> maskiner.

Det er så der man chekker systemkrav inden man går ud og køber nyt
udstyr ...

/thomas

Fra : thohei

Dato : 09-10-10 07:25

> Det er der MobileMe og Exchange Activesync kommer ind i billedet ..
Altså endnu et apple produkt. Det virker smart, men for mig var det
andet altså smartere og jeg forstår ikke hvorfor de har valgt at
begrænse iPhones funktioner i forhold til de fleste andre mobiler.

> Det er så der man chekker systemkrav inden man går ud og køber nyt
> udstyr ...
Jeps.

Thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-10-10 14:49

> Altså endnu et apple produkt. Det virker smart, men for mig var det
> andet altså smartere og jeg forstår ikke hvorfor de har valgt at
> begrænse iPhones funktioner i forhold til de fleste andre mobiler.

Jeg kan ikke se kritkken .. hvis du vil synce via kabel så gør du det
via itunes ... hvis du vil køre trådløst gør det du med MobileMe eller
Exchange Activesync (som er understøttet af en hel skov af produkter,
ikke bare Exchange)

/thomas