Adressebog
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 08-10-10 20:00

i sneleopard. Jeg har lagt mine programmer ind fra backup af Leopard.
Ved en fejl fra min side fik jeg lige hugget til den forkerte knap. Så
nu har jeg adressebog i den gamle version (leopard), men den vil jo ikke
virke i Sneleopard.

Hvordan får jeg den nyeste version. Kan jeg installere den fra OS
DVD'en? Uden at skulle installere _hele_ OS'et?

Kan jeg hente den hos Apple.com?

Jeg spørger, fordi maskinen er travlt optaget af noget update-noget.

--
v.h. Mich

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 11-10-10 23:16

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> [...]
>
> Kan jeg hente den hos Apple.com?
>
> Jeg spørger, fordi maskinen er travlt optaget af noget update-noget.

Jeg fandt den senere på installationsDVD'en under en pakke, der hedder
noget med additional applications - eller sådan. Problemet er løst.

--
v.h. Mich