iTunes mangler en funktion; oprindelseslan~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 08-10-10 13:09

Jeg savner en funktion i iTunes, som gør at man kan søge på
oprindelsesland, som man fx. også kan søge på genre, kunster og deslige.

Jeg har mange spillelister. Først og fremmest inddelt i år - det vil
sige at jeg kan sætte iTunes til at spille fx 1976 - så er det som at
høre Hej P3 fra 76

Så har jeg lister med genrer. Funk, Disco, Soft rock, Reggae, New
Romantic og så videre. Så kan jeg gå i fx. Blues mode.

For nyligt skulle jeg lave et par CD'ere med dansk musik - da jeg har
over 7.000 sange, så glemte jeg nogle. Jeg huskede Dodo, Tøsedrengene og
Shu-bi-dua fx., men kom efterfølgende i tanker om de 2 Gnags numre jeg
havde.

Hvis jeg nu vil have en mulighed for at lave spillelister efter en
søgning på Dansk (oprindelsesland), hvor kan man så taste det ind, så
det ikke forstyrre Info på numrene.

Jeg har prøvet i Comments, men listerne kan ikke sortere efter Comments.

Ideer?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/